Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ستارۀ جذاب رئالی‌ها در آستانه بازگشت به برنابئو

© AP Photo / Martin Meissnerاشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید
اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره جوان بوروسیا دورتموند تاکید کرد که با پیشنهادهای زیادی مواجه شده است و به زود تکلیف خود را با رئال نهایی خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «اسپورت 24»، هرچند قرضی و دو سال اشرف حکیمی با دورتموند در تابستان امسال تمام می شود، اما عملکرد درخشان او طی این دو فصل تیم های بزرگی چون یوونتوس و بایرن مونیخ را جذب این مدافع علاقمند ساخته است. اشرف حکیمی همچنان با رئال مادرید قرارداد داشته و مدعی شد هنوز در مورد آینده تصمیمی نگرفته است.

بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
هشدار به رئال ، لمپارد به اشرف حکیمی علاقه مند است

حکیمی در مورد بازگشتش به رئال مادرید گفت:«در حال حاضر پیش از هر چیزی دوست دارم که هر چه سریع‌تر شرایط برای ادامه لیگ مهیا شود تا بتوانیم دوباره بازی کنیم. به‌زودی با رئال مادرید مذاکره خواهم کرد تا تکلیفم روشن شود. باید تا ماه جون تصمیم نهایی خود را بگیرم. امیدوام که تصمیمی بزرگ گرفته شود که به آینده فوتبالی‌ام کمک کند

این بازیکن جوان مراکشی در پیوند به پشنهادات بسیاری که دارد، اظهار داشت:«این که یک بازیکن پیشنهادهای زیادی داشته باشد باعث افتخار است و طبیعی است که من هم احساس غرور می‌کنم. کدام بازیکن است که دوست نداشته باشد مشتریان زیادی داشته باشم؟ طبیعی است که من هم خوشحال باشم چون این نشان می‌دهد که عملکرد خوبی داشته‌ام.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала