Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نبرد رئال با منچستر برای جذب ستاره انگلیسی دورتموند

© REUTERS / MICHAELA REHLEجیدون سانچو بازیکن دورتموند
جیدون سانچو بازیکن دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال مادرید قصد دارد جیدون سانچو را از چنگ منچستر یونایتد خارج کند.

به گزارش اسپوتنیک وبه نقل از سایت نشریه انگلیسی «دیلی استار»، باشگاه رئال مادرید آماده است تا برای خرید جیدون سانچو با منچستریونایند وارد جنگ شود. این دو باشگاه در سالیان اخیر مشکلاتی با یکدیگر داشته‌اند که از زمان انتقال کریستیانو رونالدو آغاز و با ناکام ماندن انتقال دخیا بدتر شد.

دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
یک پیام انستاگرامی مقصد آینده ستاره دورتموند را افشا کرد + ویدیو

به نظر می‌رسد این دو باشگاه برای خرید جیدون سانچو، ستاره بورسیا دورتموند در تابستان امسال وارد رقابت خواهند شد. در همین حال، شیاطین سرخ عزم خود را جزم کرده اند که در پایان فصل جاری خط میانی تیم خود را برای آینده ترمیم و تقویت کنند. طبق گزارش سایت فوتبال اسپانیا، «فران تورس» هافبک 20 ساله و با استعداد والنسیایی ها در لیست خرید شیاطین سرخ است. در صورتی که به هر دلیلی یونایتدها نتوانند «جیدون سانچو» را از بورسیادورتموند به خدمت گیرند، به صورت جدی سراغ تورس خواهند رفت.

شایعات زیادی در رابطه با احتمال جدایی جیدون سانچو از دورتموند شنیده می شود. این ستاره انگلیسی در فصل جاری رقابت‌های بوندسلیگا عملکرد خیره کننده ای از خود ارائه داده و در 23 بازی آمار حیرت‌انگیز 14 گل و 15 پاس گل را به ثبت رسانده تا یکی از آماده ترین فوتبالیست های اروپا نامیده شود. عملکرد خیره کننده جیدون سانچو باعث شده که باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این بازیکن علاقه مند شوند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала