Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکسن کرونا، تنها راه بازگشت تماشاچیان ایتالیایی به ورزشگاه‌ها

© AFP 2023 / Miguel MedinaФанаты итальянской футбольной команды Atalanta
Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مقامات فوتبال ایتالیا تصمیم دارند تا زمان ساخت واکسن کرونا، به تماشاچیان اجازه ورود به ورزشگاه‌ها را ندهند.

به گزارش اسپوتنیک، شیوع ویروس کرونا، تمامی مسابقات داخلی را در سراسر جهان به تعویق انداخت و کشور ایتالیا در اروپا، نخستین کشوری بود که لیگ داخلی خود را متوقف کرد و تا هنوز تاریخ دقیق برای آغاز دوباره آن مشخص نیست.

Фанаты итальянской футбольной команды Atalanta  - اسپوتنیک افغانستان
دوری هواداران سری آ تا سال بعد از ورزشگاه‌ها

مقامات صحی کشور ایتالیا پس از این موضوع ورود هوداران را تا آغاز سال 2021، به ورزشگاه‌ها ممنوع قرارداد تا شهروندان این کشور از شر این ویروس در امان بمانند.

حالا یکی از مقامات این کشور، تنها راه بازگشت هواداران را به ورزشگاه‌ها ساخت واکسن کرونا می‌داند و مدعی است که تا آن زمان اجازه ورود هواداران را نخواهند داد.

ساندرا زامپا معاون وزیر صحت ایتالیا در این مورد به رای نیوز 24 گفت:« مردم تنها زمانی می‌توانند به ورزشگاه‌ها برگردند که ما در امنیت کامل باشیم یا اینکه واکسنی برای درمان کرونا تولید شود. به نظر من صبر کردن برای از سر گرفتن مسابقات ورزشی فاجعه‌ به بار نمی‌آورد. اگر باشگاه‌ها فکر می‌کنند که می‌توانند مسابقات را برگزار کنند پیشنهاد‌های‌شان مورد بررسی قرار می‌گیرد. اگر از من بپرسید می‌گویم که مخالفم اما من تصمیم گیرنده نیستم.»

این در حالی‌ست که باشگاه‌ها امیدوار اند تا رقابت‌ها از ماه می از سر گرفته شود و باشگاه‌ها بزودی تمرینات شان را آغاز کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала