پوتین خواهان اقدامات فوری در مبارزه با کرونا شد

© Sputnik / Aleksey Nikolskiy /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین خواهان اقدامات فوری در مبارزه با کرونا شد
پوتین خواهان اقدامات فوری در مبارزه با کرونا شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه گفته است که لازم است اقدامات فوری برای جلوگیری شیوع ویروس کرونا انجام داده شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در اجلاس EAEU، گفته است که لازم است اقدامات فوق العاده ای برای جلوگیری از گسترش کرونا ویروس انجام شود.
رئیس جمهور روسیه، گفت: "یگانه راه موثر مقابله بااین اپیدمی فقط یکجا شدن جامعه جهانی است."
شمار مجموعی مبتلایان به کرونا ویروس در روسیه به 21 هزار و 102 نفر رسیده است، 170 تن جان باخته اند، 1694 نفر صحت‌یاب شده اند و  بیش از 146 هزار نفر دیگر تحت نظارت قرار دارند.
در اکثریت ولایات روسیه رژیم قرنطینه وضع شده و به شهروندان توصیه می‌شود تا در صورتی که ضرورت نباشد، از منازل شان بیرون نشوند و فاصله حد اقل یک متر از افراد دیگر را مراعات کنند.
دانشگاه جان هاپکینز آمریکا اعلام کرد تعداد مبتلایان به ویروس کشنده کرونا در سراسر جهان به یک میلیون و 919 هزار و 913 نفر رسیده است.
این دانشگاه همچنین اعلام کرد تعداد قربانیان ویروس کرونا در جهان نیز به 119 هزار و 666 نفر رسیده است.
بر اساس این گزارش، از میان حدود دو میلیون نفری که همچنان درگیر این بیماری هستند، حال 4 درصد آن‌ها یعنی 51 هزار و 764 نفر وخیم گزارش شده است.
این در حالی است که ایالات متحده آمریکا با بیش از 560 هزار مبتلا و 22هزار قربانی، با فاصله زیاد نسبت به دیگر مناطق، آسیب‌دیده‌ترین کشور جهان از ویروس کرونا به شمار می‌رود. در همین حال شمار قربانیان در اسپانیا، ایتالیا و فرانسه از ده هزار نفر گذشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала