Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیام اینتر به بارسلونا؛ لائوتارو را می‌خواهید؟ پس گریزمان را به ما بدهید!

© REUTERS / SERGIO PEREZآنتوان گریزمن
آنتوان گریزمن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
روزنامل معروف ایتالیایی گاتزتا دلو اسپورت مدعی شده که سران باشگاه اینتر برای فروش مهاجم آرجنتینی شان به بارسا خواهان آنتوان گریزمن است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، باشگاه اینتر به این موضوع فکر می‌کند که اگر بارسلونا درخواست امضای قرارداد با لائوتارو مارتینس را مطرح کرد مهاجم آرجنتینی را با آنتوان گریزمن معاوضه کند. در همین رابطه، نشریه «گاتزتادلو اسپورت» به این موضوع پرداخت و تیتر نخست خود را برای روز سه‌شنبه به آن اختصاص داد.

برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
جدایی مسی از بارسا و لاتارو از اینتر ناممکن است

نشریه ایتالیایی نوشت:«لائوتارو را می‌خواهید؟ پس گریزمان را به ما بدهید.» از نظر این روزنامه معاوضه منطقی خواهد بود و به نفع بارسلونا خواهد شد. هر دو بازیکن از ارزش یکسانی در نقل و انتقالات برخوردارند و نخستین مشکل تیم ایتالیایی دستمزد گریزمان خواهد بود که بالاتر از مهاجم آرجنتینی است.‌

پیش‌تر نیز شایعاتی مبنی بر جدایی آنتوان گریزمن از بارسلونا جهت افزایش بودجه نقل و انتقالاتی این تیم منتشر شده بود که البته این مسئله تکذیب شد. با این حال گزارش اخیر مبنی بر تمایل بارسلونا جهت ماندن عثمان دمبله در این تیم، دوباره شایعات جدایی ستاره فرانسوی از بارسلونا را داغ کرده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала