Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ایکاردی می‌تواند منجر به انتقال وراتی به رئال مادرید شود

© REUTERS / STEFANO RELLANDINIایکاردی
ایکاردی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
قرارداد مائورو ایکاردی اگر با پی‌اس‌جی دایمی شود، این احتمال وجود دارد که وراتی به رئال مادرید بپیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، مائورو ایکاردی، ستاره آرجانتینی اینترمیلان در حال حاضر به صورت قرضی در پاریسن جرمن بازی می‌کند و این باشگاه تصمیم دارد تا با 70 میلیون یورو قرارداد او را دایمی سازد و او را به باشگاه یوونتوس به فروش برساند.

Argentine model Wanda Nara, partner of Inter Milan's Mauro Icardi attends a Serie A soccer match between Inter Milan and Lazio at the San Siro stadium in Milan, Italy, Sunday, Dec.21, 2014 - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
همسر ایکاردی: ایتالیا خانه ماست و همسرم ترجیح می‌دهد به خانه برگردد

طبق گزارش توتو اسپورت، سران پی‌اس‌جی مایل اند تا ایکاردی را با میرالم پیانیچ، هافبک اهل بوسنی یوونتوس معاوضه کند که با این انتقال خط هافبک باشگاه پاریسی بازیکنان زیادی خواهد داشت.

در صورتی که چنین معامله‌ای صورت گیرد، شانس جدایی مارکو وراتی، هافبک ایتالیایی پاریسن جرمن افزایش می‌یابد و این بازیکن می‌تواند به یکی از غول‌های اسپانیایی بپیوندد.

با توجه به این که بارسلونا آرتور و دی‌یونگ را در اختیار دارد و نیازی به وراتی ندارد، رئال مادرید می‌تواند این بازیکن را به راحتی به خدمت بگیرد و جانشین مودریچ سازد.

این در حالی‌ست که رئال مادرید مدت‌هاست شرایط این بازیکن را زیر نظر دارد و می‌خواهد با حضور او خط میانی خودش را تقویت کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала