Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول رقیب جدید رئال مادرید برای جذب ستاره پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / MARTIN BUREAUکلیان امباپه
کلیان امباپه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه لیورپول قصد دارند ستارۀ فرانسوی پاری‌سن‌جرمن را به خدمت بگیرند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «سان»، در صورتی که رئال مادرید خواهان به خدمت گرفتن سادیو مانه از لیورپول باشد و این انتقال عملی شود، این باشگاه انگلیسی به دنبال جذب کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی پاری‌سن‌جرمن خواهد رفت. بر این اساس، باشگاه لیورپول از پولی که در ازای فروش مهاجم سنگالی خود به دست خواهد آورد که رقمی در حدود 150 میلیون پوند خواهد بود، برای خرید امباپه 21 ساله استفاده خواهد کرد.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
پروژه بزرگ رئال مادرید؛ اول هالند، بعد امباپه

سران آنفلید البته برای به خدمت گرفتن امباپه باید بودجه قابل توجهی را کنار بگذارند، اما امیدوارند در راه جذب این بازیکن، اسپانسر جدیدشان یعنی کمپانی تولید پوشاک ورزشی «نایکی» که قرار است البسه این باشگاه را از فصل آینده تأمین کند، کمک‌شان کند تا بتوانند ستاره فرانسوی پاریسی‌ها را که گفته می‌شود 250 میلیون پوند ارزشش است، به آنفیلد بیاورند.

پیش از این نشریه اسپانیایی «آ اِس» گزارش داده بود، پاریسی‌ها خود را آماده ارائه سومین پیشنهاد به کیلیان برای تمدید قرارداد می‌کنند که رد آن کار بسیار سختی خواهد بود، چون این پیشنهاد دستمزدی به ارزش 50 میلیون یورو خالص در هر فصل است. گفته می‌شود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید هم در حال برنامه‌ریزی است تا در تابستان 2021 سراغ جذب امباپه برود، زمانی که تنها یک سال از قراردادش باقی خواهد ماند.

امباپه که تا پایان ماه جون 2022 تحت‌قرارداد پاری‌سن‌جرمن است، این فصل در 33 بازی برای پاریسی‌ها به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن 30 گل، 17 گل هم برای همی‌تیمی‌هایش ساخته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала