ترامپ: استراتژی آمریکا در مبارزه با کرونا با موفقیت همراه بود

© REUTERS / Tom Brennerترامپ از استراتژی خود در مبارزه با کرونا دفاع کرد
ترامپ از استراتژی خود در مبارزه با کرونا دفاع کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از عملکرد دولت خود در مقابله با شیوع ویروس کرونا دفاع کرد و آنرا موفقیت ‌آمیز خواند

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا از موفقیت استراتژی دولت خود در مبارزه با ویروس کرونا سخن گفت.

رئیس جمهور آمریکا در دفاع از استراتژی خود در مبارزه با کرونا گفت، موارد جدید ابتلا در سراسر کشور در طی بیش از دو روز یکسان است. رئیس جمهور آمریکا در ادامه گفت: "واضح است که استراتژی دولت برای کاهش ویروس کشنده کرونا، کار می‌کند".

وی تاکید کرد: ما هر اقدامی که برای مقابله با ویروس کرونا انجام دادیم درست بود و اکثر این اقدامات را نیز در زمان مناسب انجام دادیم.

رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: آمار بالای قربانیان ویروس کرونا در کشور ما به دلیل جمعیت زیادی است که داریم. در مقایسه با جمعیتی که داریم، شمار قربانیان بیماری بیماری COVID-19  در آمریکا پایین‌تر از سایر کشور‌ها است.

Трамп  - اسپوتنیک افغانستان
آمادگی کنگره آمریکا برای آغاز تحقیقات جدید علیه ترامپ

ترامپ خاطر نشان کرد: شمار بیماران مبتلا به ویروس کرونا که هم اینک به بیمارستان رجوع می‌کنند در حال کاهش است. ما پیشرفت زیادی در مقابله با این بیماری کسب کردیم.

این در حالی‌ست که آنتونی فاوسی ، متخصص بیماریهای عفونی آمریکا می‌گوید که این یکسان بودن فقط در برخی مناطق ثبت شده است. 

شمار مبتلایان به ویروس کرونا در جهان به مرز 2 میلیون نفر رسیده است و این بیماری واگیر تاکنون بیش از 114 هزار قربانی بر جای گذاشته است.

آمریکا با بیش از580 هزار مبتلا و 22هزار قربانی، با فاصله زیاد نسبت به دیگر مناطق، آسیب‌دیده‌ترین کشور جهان از ویروس کرونا به شمار می‌رود. در همین حال شمار قربانیان در اسپانیا، ایتالیا و فرانسه از ده هزار نفر گذشته است.

بازگشت کرونا به چین نگرانی‌هایی را برانگیخته است؛ هرچند پکن می‌گوید موج جدید مبتلایان در این کشور مسافران ورودی از کشور های دیگر هستند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала