بهبود بیمار 99 ساله برازیلی مبتلا به ویروس کرونا

© REUTERS / Ricardo Moraesبهبود بیمار 99 ساله برازیلی مبتلا به ویروس کرونا
بهبود بیمار 99 ساله برازیلی مبتلا به ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بیمار 99 ساله برازیلی مبتلا به ویروس کرونا پس از درمان از شفاخانه مرخص شد.

به گزارش اسپوتنیک، کانال تلویزیونی جی1 با استناد به وزارت صحت عامه برازیل می‌گوید که سرباز کهنه‌کار 99 ساله جنگ جهانی دوم مبتلا به ویروس کرونا پس از درمان دوباره به خانه برگشت.

کرونا در جهان؛ شمار مبتلایان از دو میلیون نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در جهان؛ شمار مبتلایان از دو میلیون نفر گذشت

«هرناندو آرملیندو پیوتا» پیرترین مرد برازیلی است که به کووید- 19 مبتلا شده بود و پس از درمان از شفاخانه مرخص شد.

در ابتدا این سرباز کهنه کار جنگ جهانی دوم در منزل اش تحت معالجه قرار گرفته بود، اما در تاریخ 6 اپریل به دلیل سرفه مداوم با تشخیص تایید شده با شفاخانه منتقل شد و دیروز پس از درمان به منزل اش برگشت.

در آینده نزدیک این مرد 99 ساله برازیلی دوباره تست کرونا می‌دهد. با این حال طبق گفته های داکتران این مرد کاملاً درمان شده است.

در آینده نزدیک ، بیمار برای حضور کروناویروس مجبور به انجام آزمایش کنترل می شود. با این حال ، طبق گفته پزشکان ، این مرد کاملاً درمان شده است. به گفته آنها ، بیمار به دلیل ترس از عوارض و پیری در بخش مراقبت های ویژه قرار گرفت. در نتیجه ، پزشکان شروع به اتصال بیمار به دستگاه هواکش نکردند ، زیرا او می توانست به تنهایی نفس بکشد.

هرناندو آرملیندو پیوتا کارمند سابق نیروهای اعزامی برازیل است. وی در جریان جنگ جهانی دوم در جبهه‌های مدیترانه خاورمیانه و افریقا شرکت کرده است.

طبق گزارش‌ها شمار مبتلایان به کووید- 19 در سراسر جهان از دو میلیون نفر گذشته است و تعداد جان‌باختگان نیز به بیش از 126 هزار نفر افزایش یافته است.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر 2019 در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسمبر 2019 به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала