Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بواتنگ و کوتینیو در میان 5 بازیکنی که بایرن را ترک می‌کنند

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر بایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژروم بواتنگ و فلیپ کوتینیو در بین پنج یا چند بازیکنی قراردارند که احتمالاً بایرن‌مونیخ را ترک می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، چند بازیکن باشگاه‌ بایرن‌مونیخ آلمان با آینده‌ای نامشخصی روبرو هستند، اما تا حالا پنج بازیکن تمایل به خداحافظی نشان داده‌اند.

هانسی فلیک سرمربی بایرن و توماس مولر، اخیراً قراردادهای شان را تا سال 2023 تمدید کردند.

در سوی دیگر دیوید آلابا و مانوئل نویر نیز می‌خواهند به ماندن در بایرن ادامه دهند اما هنوز هم نیاز به بحث وجود دارد. در همین حال، پنج یا بیشتر از این تیم می‌توانند جدا شوند.

ژروم بواتنگ: "من مجبور نیستم از بایرن بروم، من هنوز هم یک قرارداد دارم"، اما اگر نیکلاس زوله دوباره مناسب باشد، جای او تهدید می‌شود.

گفته می‌شود که بایرن در حال حاضر به دنبال یک بازیکن راست پا برای دفاع مرکز است و بواتنگ؟ این می‌تواند بار دیگر او را به لیگ برتر برساند. به گزارش اف تی تی، چلسی و آرسنال به ستاره سابق منچسترسیتی علاقه نشان داده اند.

اودریوزولا: ستاره اسپانیایی در زمستان به صورت قرضی از رئال‌مادرید آمد اما در دو بازی جزئی خود نتوانست متقاعد شود.

گزینه خرید وجود ندارد، باواریایی‌ها در حال حاضر به دنبال یک دفاع راست جدید هستند. سرجینیو دست (19 ساله) از آژاکس آمستردام نامزد این مکان است.

فیلیپه کوتینیو: بایرن احتمالاً بدون ستاره برزیلی برنامه ریزی می‌کند و کوتینیو نیز آینده‌ای در بارسلونا ندارد.

کیا جورابچیان مشاور باشگاه می‌گوید، کوتینیو "دوست دارد دوباره در انگلستان بازی کند." گفته می‌شود ستاره سابق لیورپول درخواست‌هایی از چلسی، آرسنال، تاتنهام، منچستریونایتد و لستر سیتی دریافت کرده است.

هنوز مشخص نیست که برای دروازه‌بان تعویضی سوون اولریش، کریستین فروچل و ران-توربن هافمن چه خواهد شد. با حضور الكساندر نابل به عنوان دروازه‌بان جدید كه در آینده به بایرن می‌پیوندد، انتظار نمی‌رود كه هر سه نفر همچنان در بایرن بمانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала