ترامپ بدترین روز های عمرش را می‌گذراند

© REUTERS / Kevin LamarqueПрезидент США Дональд Трамп во время выступления в Белом доме
Президент США Дональд Трамп во время выступления в Белом доме - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رای الیوم در گزارشی به بررسی وضعیت این روزهای دونالد ترامپ و کیم جونگ اون پرداخت و اوضاع رئیس‌جمهور آمریکا را نه چندان خوب ارزیابی کرد.

 به گزارش اسپوتنیک، به نقل از روزنامه اینترنتی رای الیوم، «کیم جونگ اون» رهبر کوریای شمالی فردی است که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا را خوار و ذلیل کرد به طوری که وی را از دورترین نقطه غرب به دورترین نقطه شرق کشاند تا دو نشست با وی برگزار کند بی‌آنکه امتیازی بدهد.

روزنامه رای الیوم در سرمقاله امروز خود نوشت: کیم جونگ اون، رهبر کوریای شمالی این روزها در بهترین روزهای عمرش به سر می‌برد در حالیکه دشمنش دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا که از چند سال قبل تهدید کرده بود وی را ساقط خواهد کرد، بدترین روزهای عمرش را می‌گذراند. بیست و شش هزار نفر در آمریکا بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند, فرمانداران ایالت ها از تن دادن به دستورات وی سرپیچی می کنند و تیرگی اوضاع اقتصادی سبب نابودی وی شده و گریزی از آن ندارد.

زیان میلیارد دالری بیزینس ترامپ در پی شیوع کرونا  - اسپوتنیک افغانستان
زیان میلیارد دالری بیزینس ترامپ در پی شیوع کرونا

رهبر کوریای شمالی یک سوم اعضای کمیته امور حکومت را تغییر داد و نشست پارلمان را برگزار کرد بی آنکه حتی یک نماینده پارلمان ماسک بزند در حالیکه کرونا چند ماه قبل در چین و همسایه جنوبی‌اش شیوع یافته است و تاکنون حتی یک مورد ابتلا به کرونا در کشورش مشاهده نشده است با اینکه با محاصره و تحریم‌های آمریکا روبه‌روست.

در این گزارش آمده است: دست رهبر کوریای شمالی خالی نیست. وی اقدامات غافلگیرکننده اتخاذ می‌کند و آخرین بار دو روز قبل بود که مانوری نظامی با بکارگیری موشک‌های کروز کوتاه برد در دریای جاپان برگزار کرد. این موشک‌ها ضد کشتی طراحی شده‌اند. نکته جدید این است که این موشک‌ها قابلیت رهگیری ندارند و دو هفته پس از برگزاری مانور دریایی آمریکا با استفاده از کشتی‌های هواپیمابر در منطقه برگزار شد. رهبر کوریای شمالی می خواهد به آمریکایی‌ها بگوید بفرمائید ما آماده‌ایم و از مانورهای شما بیمی نداریم.

کیم جون اون همچنان کارش را به جلو می برد و آزمایش های موشکی را در ابعاد و حجم مختلف انجام می دهد در حالیکه ترامپ زخم‌هایش را التیام می بخشد و بدترین روزهای زندگی‌اش را می گذراند. 

  ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر 2019 در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسامبر 2019به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала