Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راه اندازی هم‌زمان صنوف آنلاین مربی‌گری، داوری و فوتبال پایه توسط فدراسیون فوتبال

© Photo / AFFکلاس داوری فوتبال
کلاس داوری فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فدراسیون فوتبال افغانستان با در نظرداشت و لزوم دید فدراسیون جهانی فوتبال و کنفدراسیون فوتبال آسیا برنامه های آموزشی آنلاین را برای مربیان و داوران راه اندازی نموده است.

به گزارش اسپوتنیک، پس از شیوع بیماری ویروسی کووید ۱۹ و هشدار سازمان جهانی صحت تمامی برنامه های فوتبال در سراسر جهان از طرف فدراسیون جهانی فوتبال فیفا متوقف و به فدراسیون های عضو هدایت داده شده است تا ورزشکاران تمرینات و برنامه‌های آموزشی شان را در خانه انجام دهند.
فدراسیون فوتبال افغانستان با در نظرداشت موارد بالا از طرف فیفا، صنوف آنلاین آموزشی را در بخش های مربی‌گری، داوری و فوتبال پایه اندازی نموده است.

کارگاه آموزش مربیگیری درجه دی ولایت نیمروز:
این کورس با اشتراک ٢٤ مربی از ولایت نیمروز تحت نظر استاد عبدالرزاق ممرک برای مدت ٧ روز از تاریخ ١٤ تا ٢٠ اپریل تدریس میشود.

کارگاه آموزشی داوران نخبه:
این کارگاه آموزشی به‌منظور آگاهی از قوانین جدید ٢٠٢٠ / ٢٠٢١ داوری راه اندازی شده است که تحت نظر حلیم آقا شیرزاد و محمد حامد میوند تدریس میشود و برای مدت ٤ روز ادامه خواهد داشت.

کارگاه آموزشی فوتبال پایه کابل:
این کارگاه آموزشی جهت آشنایی بیشتر مربیان در بخش فوتبال پایه راه اندازی شده است تا مربیان بتوانند با برنامه ریزی درست بازیکنان را انتخاب نموده و استعداد فردی/فزیکی شان را در بخش فوتبال پایه شناسایی نمایند، این کارگاه آموزشی توسط وحیدالله واحدی و ظاهر حسنی مدرسین فدراسیون فوتبال تدریس میشود.

قابل ذکر است که اشتراک کننده گان پس سپری نمودن برنامه هاي آموزشی در بخشهاي تيوري مورد ارزيابي مدرسين قرار ميگيرند و بخش هاي عملی آن پس رفع قرنطين و آغاز صنوف عملي انجام ميشود.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала