Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فرگوسن قلب من را شکست

© REUTERS / Action Images via Reuters/Andrew BoyersFootball Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match
Football Soccer - Premier League - Swansea City vs Manchester United - Swansea, Britain - August 19, 2017 Manchester United's Paul Pogba celebrates after the match - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پُل پوگبا، هافبک منچستریونایتد می‌گوید که برای پول به یوونتوس نرفته و توضیح داد که سر الکس فرگوسن "قلبش را شکست".

به گزارش اسپوتنیک، پوگبا هافبک فرانسوی در سال 2012 یونایتد را برای انتقال رایگان به یووه ترک کرد، در اقدامی که بسیاری فکر می‌کردند انگیزه‌ی وی پول و مدیر برنامه‌ای چون مینو رایولا بوده است .

با این حال، ستاره فرانسوی ادعا می کند که این انتقال تنها بعد از اینکه او در مسابقات لیگ برتر در سال 2011 نادیده گرفته شد، اتفاق افتاد، علی رغم اینکه شیاطین سرخ در آن زمان "هیچ بازیکنی در خط میانی نداشتند".

وی به یونایتد پادکست گفت: "این تصمیم برای من، سرمربی و همه بسیار دشوار بود."

این قرارداد نیست بلکه بیشتر شبیه اعتماد به سرمربی است. بدیهی است، مدیر(فرگوسن) از نظر من، هنوز هم بهترین سرمربی تاریخ است.

"وقتی از من خواستند که قرارداد را امضا کنم، اگر من امضا نکردم، اتفاقات زیادی رخ داد. من تمرین نمی‌کردم، من خودم به تمرینات برگشتم و مواردی از این دست."

وی گفت: "این کار مرا کمی عصبانی کرد و هیچ چیز در مورد پول نبود. این فقط در مورد اینکه شما یک بازیکن هستید بود، ما به شما ایمان داریم، شما به خود اعتقاد دارید و من، من فقط می خواهم فوتبال بازی کنم. این تنها چیزی است که من می خواهم. میخواهم بازی کنم.

وقتی من ، همانطور که قبلاً گفتم ، شانس بازی یا حضور در این بازی را در برابر بلکبرن داشتم، این همان زمانی بود که من واقعاً دچار دل‌شکستگی شده ام.

"در اینجا هیچ هافبکی وجود نداشت همه مصدوم شده بودند، [پل] اسكولز در آنجا نبود، من فکر می کنم او قبلاً بازنشسته شده بود و قبل از بازگشت او بود.

"رافائل با پارک جی سونگ در میانه میدان بازی کرد و من در این بازی حضور پیدا نکردم. بازی را از دست دادم. من که روی نیمکت گرم می شدم و فکر می کردم که می آیم و این یک فرصت بزرگ برای من بود. اما رخ نداد.

"مدیر در همه چیز انتخابی دارد اما آن روز زمانی است که قلبم شکسته بود. من به پت (اورا) گفتم که این فرصتی است، من با او تمرین می کردم و او با من صحبت می‌کرد و می گفت فرصتی خواهم داشت. اما این اتفاق افتاد، من بازی نکردم و به نوعی ناراحت شدم.

بنابراین من به یوونتوس رفتم که این یک تصمیم سخت برای من بود. سخت است زیرا رفتن به یک باشگاه دیگر که در آن من ظاهراً به عنوان یکی از یازده بازیکن ابتدایی نبودم اما به عنوان بازیکن جوان حاضر شدم. یک بازیکن جوان و با استعداد و باید خود را دوباره نشان دهید.

"من رفتم و این یک چالش بزرگ برای من بود. گفتم: ‘برو دنبالش، مشکلی نیست. می خواهم نشان دهم که آماده بازی برای تیم هستم. "

این بازیکن 27 ساله 34 گل و40 پاس گل در 178 بازی رسمی برای یووه قبل از بازگشت به اولدترافورد در سال 2016 داشت، چهار اسکودتو را برد و به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала