Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لغو مراسم یادبود فاجعه آنفیلد

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч "Ливерпуль" - "Рубин"
آنفیلد Футбол. Лига Европы. Матч Ливерпуль - Рубин - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کرونا مراسم یادبود از قربانیان فاجعه دیدار لیورپول – ناتنگهام فارست 1989 را به تعویق انداخت.

به گزارش اسپوتنیک، گروه پشتیبانی خانواده هیلزبورو قرار بود آخرین خدمت خود را در سی‌ویکمین سالگرد سال فاجعه دیدار نیمه نهایی جام حذفی لیورپول برابر ناتنگهام فارست در سال 1989 را انجام دهد، اما این سرویس به یادبود 96 هوادار که در آن مسابقه درگذشتند به دلیل کروناویروس به تعویق افتاد و تاریخ دقیق آن تا هنوز مشخص نشده است.

در نتیجه کلوپ و هندرسون ادای احترام‌های شخصی را از طریق وب‌سایت سرخ‌ها انجام می‌دهند.

تمام بازیکنان و کارمندان یک ساعت سکوت را در ساعت 3.06 بعد از ظهر به وقت محلی برگزار می‌کنند که دقیقا زمان توقف دیدار نیمه نهایی بود.

پرچم‌های سرتاسر شهر نیز در حالت نیمه برافراشته درخواهند آمد.

لیورپول همچنین بنر یادبودی را در داخل آنفیلد به نمایش می‌گذارد و یک عضو پرسنل امنیتی این باشگاه اکلیل گل یادبود هیلزبورو را جابه جا خواهد کرد.

مارگارت آسپینال رئیس گروه پشتیبانی خانواده هیلزبورو گفت این آخرین نوع سرویس بود زیرا خانواده‌ها در سالگردهای آینده عزیزان خود را "به روش خود" به یاد می‌آورند.

او گفت: "با توجه به اتفاقات اخیر، خانواده‌ها تصمیم گرفتند تا آخرین یادبود ما در آنفیلد را به تعویق بیندازند. ما آرزو می‌کنیم تا حد ممکن مردم را ایمن نگه داریم و معتقدیم که این رویکرد صحیح است. به نمایندگی از هیلزبورو می‌خواهم از همه بخاطر درک آنها در این زمینه تشکر کنم. ما امیدواریم که در آینده‌ای به روز و در تاریخ تعیین شده برای سرویس، یک به‌روزرسانی را ارائه دهیم."

وی افزود: "من همچنین می‌خواهم كه شما در 15 اپریل به دعاهای ما بپیوندید تا 96 را به یاد بیاورید و خانواده‌ها و كسانی را كه در این زمان سخت تحت تأثیر افكارتان قرار گرفته‌اند نگه‌دارید."

سؤالات تازه انجام شده در سال 2016 نشان داد که 96 مرد، زن و کودک به طور غیرقانونی کشته شدند و دریافتند که اشتباهات پولیس و خدمات آمبولانس یورکشایر جنوبی "منجر به مرگ آنها شده و یا به آنها کمک کرده" و هواداران لیورپول را از انجام کارهای بد معاف کرده است.

در ماه فبروری اعلام شد که خانواده‌های قربانیان تصمیم گرفتند كه آخرین خدمت را پس از آنكه فرمانده سابق پولیس مسابقه، دیوید دادنفیلد پس از محاكمه در ماه نوامبر، از قتل عام ناخوشایند پاك شد، برگزار كنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала