مشاور سابق ترامپ: بیل گیتس ویروس کرونا را ساخته است

© REUTERS / Brendan McDermidمشاور سابق ترامپ: بیل گیتس ویروس کرونا را ساخته است
مشاور سابق ترامپ: بیل گیتس ویروس کرونا را ساخته است - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مشاور سابق دونالد ترامپ می‌گوید که بیل گیتس شاید این پاندمی را به وجود آورده است تا طرح خود اش برای وصل کردن «میکروچیپ» به همه انسان‌های زمین را عملی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نیویورک پست، «راجر استون» مشاور سابق دونالد ترامپ در یک برنامه رادیویی از ایالت فلوریدا مدعی شد، بیل گیتس و همکاران او می‌توانند پشت قضیه شیوع ویروس کرونا در جهان باشند.

سازمان بهداشت جهانی: اوج شیوع کرونا هنوز در راه است - اسپوتنیک افغانستان
سازمان بهداشت جهانی: اوج شیوع کرونا هنوز در راه است

او گفت: آنها شاید این پاندمی را به وجود آوردند تا طرح خودشان برای وصل کردن «میکروچیپ» به همه انسان‌های زمین را عملی کنند.

او در عین حال تاکید کرد به هیچ وجه حاضر نخواهد شد به بهانه مبارزه با کرونا ویروس و کنترول وضعیت بدن، میکروچیپی به او وصل شود.

میکروچیپ یک تراشه کوچک کامپیوتری است (در اندازه یک دانه برنج) که با تزریق زیر پوست جانداران، حرکات و وضعیت جسمانی آنها را کنترول می‌کند.

این مشاور سابق ترامپ که در فبروری سال جاری میلادی به اتهام ارایه شهادت دروغ در کنگره درباره انتخابات ریاست جمهوری 2016 به 40 ماه زندان محکوم شده، گفت: «اینکه آیا بیل گیتس نقشی در این پاندمی جهانی داشته یا نه، هنوز محل بحث است. من دوستان محافظه کاری دارم که می‌گویند این اتهامی مسخره است و دیگرانی هم می‌گویند قطعا بیل گیتس در این پاندمی نقش داشته است».

گفتنی است بیل گیتس در سال 2015 در جریان یک سخنرانی درباره شیوع یک ویروس در سطح جهان هشدار داده و گفته بود تنها عاملی که طی دهه آتی می‌تواند به مرگ میلیون‌ها انسان در جهان بینجامد، شیوع یک ویروس مرگبار می‌تواند باشد.

طبق گزارش‌ها شمار مبتلایان به کووید- 19 در سراسر جهان از دو میلیون نفر گذشته است و تعداد جان‌باختگان نیز به بیش از 126 هزار نفر افزایش یافته است.

ویروس کرونا اواسط ماه دسامبر 2019 در ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد. ابتدا از این بیماری به عنوان ذات‌الریه نام برده می‌شد؛ اما کمیسیون ملی بهداشت چین در 30 دسمبر 2019 به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала