Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وقتی تنها دو امتیاز با رئال اختلاف داریم احساس قهرمان بودن نمی‌کنم

© REUTERS / Albert Gea Тренер "Барселоны" Кике Сетьен перед матчем с "Леганесом"
 Тренер Барселоны Кике Сетьен перед матчем с Леганесом - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی بارسلونا ابراز امیدواری کرد که تیمش بتواند فاتح لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شود.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آس، کیکه ستین مانند دیگر اعضای باشگاه بارسلونا و بازیکنان این تیم به خاطر بحران کرونا در اسپانیا در قرنطینه به سر می‌برد. سرمربی تیم کاتالانی در یک مصاحبه تصور کرد که فاتح لیگ قهرمانان اروپا شده است. او گفت: "به بازیکنان می‌گویم من عجله دارم و زمان را نباید از دست بدهم. دوست دارم فاتح لیگ قهرمانان و لالیگا شوم. اگر هر دو جام را به دست آوریم خیلی خوب می‌شود. خودم را در میان گاوهایم می‌بینم در حالی که جام لیگ قهرمانان در دستانم است."

قرارداد سرمربی اسپانیایی با بارسلونا تا سال ۲۰۲۱ است و تا یک سال بعد قابل تمدید است. او اطمینان دارد این اتفاق رخ خواهد داد. ستین در این رابطه اظهار کرد: "قراردادم یک ساله و نیمه است و امیدوارم این مدت را سپری کنم و سپس تمدید کنم".

سرمربی بارسلونا دوست ندارد بدون انجام بازی‌های باقی مانده جام قهرمانی را در لالیگا بالای سر ببرد (با توجه به بحران کرونا اگر بازی های باقی مانده برگزار نشود بارسا به دلیل صدرنشینی می‌تواند عنوان قهرمان را به خود اختصاص دهد). ستین در مورد این موضوع گفت: "دوست دارم زمانی که بازی می‌کنیم جام قهرمانی را بالای سر ببریم اما اکنون شرایط این چنین است. نمی‌دانم این قهرمانی ارزش دارد یا نه و نسبت به آن بی‌تفاوت هستم. زمانی که با تیم رقیب تنها دو امتیاز اختلاف داشته باشیم احساس قهرمان بودن نمی‌کنم. اکنون در شرایط سخت و پیچیده‌ای قرار گرفته‌ایم و تنها چیزی که مرا نگران می‌کند این است که چه زمانی این مشکل (بحران کرونا) حل خواهد شد. چه زمانی می‌توانیم از خانه خارج شویم و سالمندان را در آغوش بگیریم. بقیه مسائل در اولویت قرار ندارند و مهم نیستند. اگر قرار باشد لیگ تمام شود باید این کار انجام شود. اگر بتوانیم بازی کنیم فوق العاده خواهد شد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала