پوتین: به موسسات کوچک و متوسط حقوق پرداخته شود

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: به موسسات کوچک و متوسط حقوق پرداخته شود
 پوتین: به موسسات کوچک و متوسط حقوق پرداخته شود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پوتین پیشنهاد کرد که برای افراد مشاغل در موسسات و کارخا های كوچك و متوسط حقوق پرداخته داده شود.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: موسسات و کارخانه های کوچک و متوسط که پس از شیوع کروناویروس کارهای شان متوقف شده است، از دولت برای کارمندان خود حقوق دریافت می کنند.

پوتین خواهان اقدامات فوری در مبارزه با کرونا شد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین خواهان اقدامات فوری در مبارزه با کرونا شد

به این موسسات گفته شده که عرایظ خود را در زمینه  سراز تاریخ اول مه ارسال نمایند.

براساس آخرین اطلاعات، تعداد موارد عفونت به کروناویروس در روسیه به 24490 نفر رسیده است که (بیشتر آنها در مسکوثبت شده است). همچنین در مجموع 198 جان خود را از دست داده و 1986 بیمار بهبود یافته است.

پیش از این ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در جلسه‌ای که با والیان در مورد وضعیت ویروس کرونا در این کشور صحبت می‌کرد، گفت: "ما همه باهم این مرض را شکست می‌دهیم." رئیس جمهور روسیه گفته است که برای تمام اشخاصیکه در خط مقدم در مبارزه با این مرض هستند معاشات شان بدون تاخیر باید پرداخته شود. ولادیمیر پوتین نیز گفت که بیش از 10 میلیارد روبل برای پرداخت به داکتران و خدمه‌ها درنظر گرفته شده است و به زودی در مناطق مختلف توزیع می‌شود. ولادیمر پوتین، در مورد تجارت‌های کوچک نیز یادآور شد: کابینه وزرا و بانک مرکزی یک برنامه حمایتی برای حفظ کار و معاشات ایجاد می‌کنند. وی افزود که در درجه اول به كسانی كه کار خود را حفظ می‌كنند، كمك می‌شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала