Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رویای من بازگشت به بارسا است

© twitter/xavi_Arabicژاوی هرناندز
ژاوی هرناندز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ژاوی افسانه‌ی سال‌های نه‌چندان دور بارسلونا بار دیگر از رویای بازگشت به این تیم و سرمربی‌گری تیم دوران بازی‌گری‌اش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ژاوی هرناندز هافبک پیشین بارسلونا که به عنوان یکی از بهترین بازیکنان خط میانی در تاریخ فوتبال شناخته می‌شود می‌توانست هدایت باشگاه محبوب خود را به عهده بگیرد.

ژاوی در زمستان عدم قبول پیشنهاد سرمربیگری در بارسلونا را نا آماده بودن خود برای حضور در این پست عنوان کرده بود. با این حال او حالا می گوید که رویایش بازگشت بارسلونا است: " من خودم را به عنوان مربی آزمایش کردم. توانایی های زیادی در خودم می بینم و رویای من بازگشت به بارسلونا است.

 من چندین بار گفته‌ام و باز هم می‌گویم که بارسلونا خانه و زندگی من است."

ژاوی در حال حاضر هدایت تیم قطری السد را برعهده دارد و قرارداد او با این تیم تا جون سال ۲۰۲۱ معتبر است. با این حال گفته می‌شود که مسئولان بارسلونا در حال حاضر برنامه ای برای آوردن ژاوی به نوکمپ ندارند چرا که آنها به سرمربی حال حاضر خود یعنی کیکه ستین اعتماد کامل دارند. "

بعد از شکست بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید در نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا و اخراج ارنستو والورده از هدایت این تیم، شایعات زیادی در رابطه با احتمال قبول هدایت بلوگرانا توسط ژاوی به گوش رسید اما نهایتاً این اتفاق رخ نداد و کیکه ستین به عنوان سرمربی جدید بارسلونا انتخاب شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала