Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاماوینگا می‌تواند برای رئال بازی کند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA
توپ فوتبال Spain Soccer Europa League Espanyol - CSKA - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رمربی باشگاه فوتبال رن فرانسه باور دارد که اداردو کاماوینگا بازیکن تیمش توانایی بازی در رئال‌مادرید را دارد.

به گزارش اسپوتنیک، به گفته جولیان استفان سرمربی تیم فوتبال رن فرانسه، سرمربی رن قادر است در رئال مادرید به "بالاترین سطح" ممکن برسد اما باید حداقل یک سال دیگر صبر کند تا منتقل شود.

کاموینگا قبل از فراغت از اکادمی در تیم ارشد در سن 15 سالگی در سال 2018، پنج سال در آکادمی رن گذراند و از آن زمان خودش را به عنوان یکی از درخشان‌ترین جوان‌های اروپا معرفی کرده است.

View this post on Instagram

Next Round ✅

A post shared by Eduardo Camavinga (@e.cama10) on

این بازیکن فرانسوی در یک فصل فوق العاده استراحت در پارک روژون در فصل 2019-20، با حضور در یک گل و دو پاس گل طی 36 بازی، تمام رقابت‌ها را پشت سر گذاشته است.

این هافبک در حال حاضر مورد توجه برخی از بزرگترین باشگاه‌های جهان از جمله رئال‌مادرید قرار دارد که گفته می‌شود اقدام به خرید این بازیکن در تابستانی را در نظر گرفته است.

زیدان قرار است در اواخر سال پیشنهاد پائول پوگبا از منچستریونایتد را پیشنهاد دهد اما پیشنهاد شده که کاموینگا در فهرست اهداف بالقوه او قرار دارد.

جولیان استفان تمایلی به از دست دادن دارایی با ارزش‌اش ندارد، اما اعتراف نمود که این بازیکن 17 ساله "وقتی از او خواسته شد تا در آینده خود" وزن داشته باشد، "همه خصوصیات" را برای بازی در مادرید دارد.

سرمربی رن به آ اس گفت: "بله او این کار را انجام می‌دهد. در میان مدت، من او را در ساختاری از بالاترین سطح با خواسته‌های بالا می بینم." وی گفت: "به دنبال پیشرفت وی او پتانسیل و تمام خصوصیاتی را دارد که باید یک روز در یک باشگاه برتر مستقر شود."

با این حال، استفان هشدار داد كه کاموینگا هنوز هم برای توسعه بازی درخشان خود به زمان نیاز دارد و هنوز "آماده چند مرحله" برای آماده شدن برای چنین نقل و انتقالات پرحاشیه است."

این مربی 39 ساله اضافه کرد: "من همیشه به او توصیه می‌کنم که یک فصل دیگر در رن بماند زیرا این باشگاه تمرین او است. پس از یک فصل خوب، همیشه باید آن جهش با کیفیت را تأیید کرد و انجام این کار در اینجا برای او آسان‌تر خواهد بود. من فکر می‌کنم که او یکی دو مرحله قبل از شروع انتقال به باشگاه بزرگ داشته باشد. این تفاوت وجود دارد که بتوانید یک فصل سطح بالا را در باشگاه تمرین خود داشته باشید و اینکه بتوانید در هر فصل 60 بازی را در یک غول بزرگ انجام دهید، این هر سه روز یک تفاوت اساسی ایجاد می‌کند، اما او باید برای استقرار خود در یک باشگاه برتر چند قدم بردارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала