ترامپ: از تماشای مسابقات قدیمی خسته شده‌ام

© REUTERS / Kevin Lamarque ترامپ: از تماشای مسابقات قدیمی خسته شده‌ام
 ترامپ: از تماشای مسابقات قدیمی خسته شده‌ام - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا می‌گوید از ورزش نکردن خسته شده و آمریکا باید فعالیت‌های ورزشی را از سر بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، از زمان متوقف شدن فعالیت‌های ورزشی در گوشه و کنار دنیا به دلیل اپیدمی ویروس کرونا بیش از یک ماه می‌گذرد. دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا بعد از گفتگوی تلفنی با مقامات و چهره‌های ورزشی این کشور گفت از ورزش نکردن خسته شده و آمریکا باید فعالیت‌های ورزشی را از سر بگیرد.

ترامپ در کنفرانس مطبوعاتی‌ای که در کاخ سفید برگزار شد در این باره گفت:" ما باید ورزش را از سر بگیریم. از تماشای مسابقات بیس‌بال 14 سال پیش یا حتی قدیمی‌تر خسته شده‌ام".

Трамп  - اسپوتنیک افغانستان
کرونا جان نزدیکترین دوست ترامپ را گرفت

آمریکا از جمله کشورهایی است که از اپیدمی کرونا ضربه سختی خورده و تا این لحظه بیشترین تعداد مبتلا به کرونا را دارد. تا این لحظه تعدادی از ستاره‌های لیگ بسکتبال NBA و همچنین لیگ هاکی روی یخ این کشور NHL به کرونا مبتلا شده‌اند.

هر دو لیگ  NBA و NHL پیش از وقفه ایجاد شده در رقابتهای ورزشی بعد از شیوع کرونا در آمریکا در آستانه رقابتهای پلی‌آف فصل قرار داشتند و لیگ بیسبال این کشور هم قرار بود از تاریخ 26 مارچ آغاز شود که به تعویق افتاد.

سیاستمداران آمریکایی برای کمک به شروع سریعتر لیگ بیسبال این کشور به میدان آمده و پیشنهادهای مختلفی مطرح کرده‌اند. فرماندار ایالت آریزونا اعلام کرده از برنامه‌ برگزاری کامل این لیگ در ایالت آریزونا حمایت می‌کند. با توجه به تعداد کمتر مبتلایان کرونا در این ایالت، پیشنهاد شده که لیگ بیسبال آمریکا می‌تواند زودتر از سایر نقاط در این ایالت برگزار شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала