Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اسکولز از لحاظ ذهنی بهتر از رونالدو بود

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر پاول اسکولز
پاول اسکولز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوون هارگریوز بازیکن اسبق منچستر یونایتد و هم‌تیمی اسکولز و کریس رونالدو می‌گوید که اسکولز از نظر ذهنی بازیکنی بهتر از رونالدو بود.

به گزارش اسپوتنیک، اوون هارگریور هافبک سابق تیم‌های فوتبال منچستریونایتد، منچسترسیتی و بایرن مونیخ معتقد است که پل اسکولز از نظر ذهنی بازیکنی بهتر از کریستیانو رونالدو بود.

ملی‌پوش پیشین انگلیس در زمان حضور خود در یونایتد با اسکولز و رونالدو بازی کرد و با استعدادهای باورنکردنی فردی آنها کم‌تر توانست رشد کند.

هارگریوز معتقد است رونالدو هنوز هم با استعداد ترین بازیکنی است که در حرفه خود شاهد آن بود اما می گوید اسکولز حتی از بهترین بازیکن جهان از نظر ذهنی نیز در سطح بالتری قرار داشته است.

وی به شبکه تلویزیونی‌ بی‌تی اسپورت گفت: "كریستیانو رونالدو با استعداد ترین بازیکنی بود كه من تا به حال با آن بازی كرده ام.  اما کریستیانو رونالدو 6 فُت و یک اینچ است، وی می‌تواند با هر دو پا بازی کند و زمین را منفجر کند، می تواند مثل یک بسکتبالیست پرش کند.

وی گفت: "از نظر ذهنی، بهترین بازیکنی که من تا به حال با آن بازی کرده ام، پائول اسکولز است، زیرا او باید به فکر بازی می‌بود.

وی گفت: "از نظر جسمی به اندازه و سرعت کریستیانو خوب و مسلط نبود، اما مغز او تیز ترین در بین بازیکنانی که با آنها بازی کردم بود.

"بنابراین مقایسه این دو تقریباً منصفانه نیست، زیرا آنها کاملاً متفاوت هستند. کریستیانو از نظر تمام خصوصیات عالی است، مثل این است که او به عنوان بازیکن فوتبال به دنیا آمد و تقریباً یک ماشین است.

وی گفت: "و اسکولزی فقط از نظر ذهنی دو قدم جلوتر از همه بود. به همین دلیل ژاوی و اینیستا و همه آن بازیکنان که از او الگو گرفتند، زیرا او بسیار خاص بود."

View this post on Instagram

A post shared by Cristiano Ronaldo (@cristiano_manchester_united) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала