Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاکتیک جالب بایرن در تمرینات تیمی

© AP Photo / Matthias Schraderبایرن مونیخ
بایرن مونیخ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستارگان باشگاه بایرن‌مونیخ آلمان در هنگام تمرینات شان از شیوه جالبی استفاه می‌کنند.

به گزارش اسپوتنیک، بازیکنان بایرن‌مونیخ با استفاده از یک "دارتبورد غول پیکر" امروز در تمرینات برای دقت عبور شان استفاده کردند.

روبرت لواندوفسکی و هم‌تیمی‌های او در تمرینات امروز دوباره حاضر شدند و آماده می‌شوند تا فصل هفتم بوندس لیگا را مجدداً آغاز نمایند که به خاطر شیوع کرونا ویروس متوقف شده است.

تیم‌های آلمانی برای اطمینان از حفظ امنیت بازیکنان و کارکنان خود، اقدامات ویژه‌ای را انجام داده‌اند از جمله کار در گروه‌های کوچک که بیش از هفت نفر در آنها حداقل 1.5 تا دو متر با هم فاصله داشته باشند. همچنین از آنها خواسته شده که قبل و بعد از تمرین در خانه تغییر کنند.

با وجود بحران فعلی، تیم بایرن در جلسه روز پنجشنبه از روحیه خوبی برخوردار بود و از روش‌های نوین برای تمرین دقیق خود استفاده می‌کرد.

دروازه‌بانان مانوئل نویر و سوون اولریش به عنوان اولین نفری بودند که در یک روز پر افتخار در بایرن توانستند از دارتبوردِ غول پیکر استفاده کنند.

این جفت متوقف کننده‌ها توپ‌های شلیک شده در غول‌های با تور بزرگ را نشان می‌دادند که روی آن چسبیده بود و باید توسط مدیر هانسی فلیک جمع آوری شود.

بقیه بازیکنان تیم پس از آن شانس گلزنی در هدف را با روبرت لواندوفسکی، تیاگو و توماس مولر گرفتند.

سرژ گنبری وینگر این تیم حتی در زیر آن ایستاد و اسلحه‌های خود را مانند مجموعه پُست‌های فوتبال آمریکایی قرار داد تا گل حتی کوچکتر شود.

کریستین سیفر رئیس بوندسلیگا هفته گذشته اظهار داشت که برنامه فعلی این است که بازی‌ها تا ابتدای ماه آینده به 36 دیدار در دو بخش برتر بازگردند.

با این حال، زمان و چگونگی از سرگیری لیگ برتر آلمان ذکر نشده که آنگلا مرکل صدراعظم آلمان در روز چهارشنبه با نخست وزیران ایالتی دیدار کرد تا در مورد همه‌گیری کروناویروس صحبت کنند.

بحث در مورد اینکه آیا بوندس‌لیگا می‌تواند از سرگیر گرفته شود، اکنون حداقل تا دور بعدی مذاکرات دولت در تاریخ 30 اپریل برگزار نخواهد شد.

لیگ فوتبال آلمان (DFL) قرار است اواخر همین هفته تشکیل شود و برنامه فعلی را برای از سرگیری فصل در ابتدای ماه می ارزیابی کند، با بازی‌هایی که به طور معمول در هفته انجام می‌شود از هفته اول یا دوم ماه آینده.

لیگ فوتبال آلمان با بقای مالی بسیاری از باشگاه‌ها در تعادل، تمایل دارد که فصل را تا 30 جون به پایان برساند تا درآمد حقوق تلویزیون را تضمین کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала