Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌ماریا: شایستگی پیراهن رئال را داشتم

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دی ماریا
آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره پیشین رئال مادرید به دفاع از عملکرد خود در این تیم پرداخت و رویای قهرمانی با پی‌اس‌جی را در لیگ قهرمانان اروپا دارد.

به گزارش اسپوتنیک، آنخل دی ماریا که سابقه حضور در چند لیگ معتبر اروپایی را درد و در حال حاضر در پاری‌سن‌جرمن بازی می کند در مورد حضورش در رئال مادرید صحبت کرده است.

آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان
ماجرای پاره‌کردن نامۀ رئال مادرید از زبان دی‌ماریا

دی‌ماریا در این مورد بیان داشت:«پیوستن به رئال مادرید یک پرش بزرگ برای من بود. بسیاری به خاطر عملکرد ضعیف در جام جهانی 2010 از من انتقاد کردند اما مورینیو بسیار به من اعتماد داشت. عملکرد من در رئال فصل به فصل بهتر و بهتر شد و نشان دادم که شایستگی پوشیدن پیراهن این تیم را دارم. در آخرین فصل که هم توانستم قهرمانی در لیگ قهرمانان را به دست آورم.»

 او در ادامه صحبت‌هایش در مورد حضورش در فوتبال اروپا گفت:«بنفیکا ایستگاه نخست من در اروپا بود. من یک فصل و نیم در روزاریو سنترال بازی کردم و مورد توجه بنفیکا قرار گرفتم. بنفیکا سهم بسزایی در زندگی من و خانواده ام داشت. آنها همه چیز به من دادند. بنفیکا خانه نخست من بود و همیشه خود را مدیون این تیم دانسته ام.»

او در پایان صحبت‌هایش گفت:«قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا مزه و طعم خاص خود را داشت. این رقابت را با هیچ جامی نمی توان مقایسه کرد. در بالا بردن جام جهانی بد شانس بودیم.در جام جهانی 2014 تا آستانه جام پیش رفتیم اما شانس با من یار نبود با این حال لیگ قهرمانان اروپا را یک جام خاص است بالای سر بردم. بسیار خوشحالم که در کسب دهمین قهرمانی رئال نقش داشتم.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала