Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سرمربی بارسا: با اطمینان می‌گویم مسی در بارسلونا می‌ماند

© REUTERS / Albert GeaLionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی ابی‌اناری‌ها به این باور است که با وجود مشکلات به وجود امده در مدیریت این باشگاه، فوق ستارۀ تیمش در این تیم می‌ماند.

به گزراش اسپوتنیک، مدتی است که باشگاه پرافتخار و با سابقه اسپانیایی درگیری حواشی مدیریتی شده است. این اتفاق ها در آخرین سال حضور « بارتومئو» به عنوان رییس باشگاه رخ داده است. آخرین جنجال مدیریتی باشگاه، استعفای 6 عضو هیات مدیره بارسلونا به خاطر اختلاف با بارتومئو  و ادعای یکی از افراد کناره گرفته مبنی بر سرقت از صندوق باشگاه بود.

FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
شک نکنید نیمار و مسی دوباره یکجا می‌شوند

با اتفاقات رخ داده، شایعه ای در بارسلونا به گوش رسیده مبنی بر اینکه «لیونل مسی» فوق ستاره آرجنتینی و متعصب تیم قصد ترک آبی و اناری ها را دارد.پ؛ اما کیکه ستین سرمربی این تیم به این موضوع واکنش نشان داشت و در صحبت با شبکه تلویزیونی Tv3 اسپانیا گفت:«با اطمینان می گویم مسی در بارسلونا خواهد ماند و به فعالیت ادامه می دهد.»

ستین در بخش دیگری از گفتگویش با این شبکه در خصوص اتفاقات پیش آمده در باشگاه بیان داشت:«این گونه مسائل در باشگاه بزرگ امری عادی است.فقط جای تاسف دارد که چنین مسائلی در رسانه ها مطرح شدند. طبیعی است که اختلافات در فضای آرام باید حل می شدند. با این حال تصور نمی کنم این مسائل باعث شوند تا لیونل مسی به ترک بارسلونا فکرکند.»

 بارسلونا فصلی عجیب را سپری می کند. اختلافات شدید میان مدیران، باعث فاش شدن یکسری رسوایی ها شده است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала