Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شک نکنید نیمار و مسی دوباره یکجا می‌شوند

© East News / AP Photo/Manu FernandezFC Barcelona's Lionel Messi
FC Barcelona's Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نایب رییس مستعفی باشگاه بارسلونا از احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ و تمدید قرارداد مسی با این باشگاه سخن گفت.

به گزارش اسپوتنیک، امیلی روسود، نایب‌رئیس مستعفی باشگاه بارسلونا که ادعاهای اخیر او و جنگ قدرتش با ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بسیار خبرساز شده می‌گوید لیونل مسی به زودی با بارسا تمدید خواهد کرد و احتمال بازگشت نیمار به نوکمپ در تابستان امسال وجود دارد.

باشگاه بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
باشگاه بارسلونا علیه نائب رییس سابقش رسما شکایت کرد

او در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «ESPN»،  درباره آینده حرفه‌ای لیونل مسی که قرارداد فعلی‌اش در سال 2021 به پایان خواهد رسید، گفت:«من فکر می‌کنم مسی و بارسلونا با هم به توافق برسر عقد قراردادی جدید خواهند رسید. برای رسیدن به توافق هم دو طرف باید به نوعی به یکدیگر امتیازهایی بدهند، اما اگر این داستان زیبا ادامه پیدا نکند، واقعاً شگفت‌زده خواهم شد.»

روسود در بخش دیگری از صحبت‌هایش مساله بازگشت نیمار به بارسلونا پرداخت و اظهار کرد:«بازگشت نیمار در تابستان امسال ممکن است. من اصلا اعتقاد ندارم که این انتقال غیرممکن است. از این گذشته من معتقدم کرونا باعث می‌شود قیمت ستاره‌ها در آینده کاهش پیدا کند که برای خریدارها خبر خوب و برای فروشنده‌ها خبر بدی است. باید ببینیم که در نهایت بین این عوامل چه تعادلی برقرار می‌شود.»

روسود اخیرا با استعفا از  سمت نایب‌رئیسی باشگاه خبرساز شد. او سپس از وجود فساد در باشگاه خبر داد و گفت دستهایی در کار سرقت از خزانه باشگاه هستند. روسود همچنین گفت آماده است علیه بارتومئو به دادگاه شکایت کند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала