نفوذ کرونا ویروس در هوا رد گردید

© Sputnik / Asatur Yesayants /  مراجعه به بانک تصاویر Девушки в медицинских масках на улице Еревана
Девушки в медицинских масках на улице Еревана - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اکادومیک روسی: ویروس کرونا نمی تواند از طریق هوا پخش شود. فقط انسان می توانند آنرا گسترش دهند.

به گزارش اسپوتنیک، نیکولای بریکو آکادمیک آکادمی علوم و رئیس اپیدمیولوژیست آزاد روسیه شایعاتی مبنی بر پخش شدن کرونا ویروس از طریق هوا را به شدت رد نموده گفت: "ويروس به هيچ وجه نمی تواند پرواز کند، زیرا در هوا بعد از مدت کوتاهی، بطور عموم بعد از نیم ساعت می میرد. با استثنائاتی بسیار نادر - در سه مورد، اما این بسیار نادر است.

لاوروف: روسیه درخواست کمک برای مبارزه با کرونا ویروس را بی‌جواب نمی‌ماند - اسپوتنیک افغانستان
لاوروف: روسیه درخواست کمک برای مبارزه با کرونا ویروس را بی‌جواب نمی‌ماند
 این نوع ویروس ناپایدار است و تحت تأثیر عوامل بسیاری از جمله اشعه ماوراء بنفش می میرد. بنابراین، ویروس نمی تواند از طریق هوا پخش شود: فقط انسان می توانند آنرا گسترش دهند.

وی قاطعانه شایعاتی مبنی بر اینکه این ویروس از طریق یک ناحیه به منطقه دیگر پرواز می کند را رد کرد. این اپیدمیولوژیک تأکید کرد: "افزایش تعداد مبتلایان به کرونا ویروس در مناطق فقط با حرکت افراد توضیح داده می شود." به گفته وی، فعلاً مناطق از نظر میزان شیوع کرونا ویروس حداقل سه هفته از مسکو عقب مانده اند و این "یک پیشرفت طبیعی روند اپیدمیولوژیک" است..

بریکو خاطرنشان کرد: "امروز تنها نتطقه آلتایی روسیه خالی از ویروس کرونا است. خوشبختانه، در مسكو یك كاهش در افراد تازه آلوده رخ داده است. می خواهم اعتقاد داشته باشم که کُند شدن تکثر کرونا در حال تثبیت است و تعداد موارد جدید کاهش می یابد".

او گفت: فاصله اجتماعی توجیه شده در شرایط عادی دو متر است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала