کرونا در اروپا؛ علامت جدید روی پای بیماران

CC BY 2.0 / NIAID-RML / Novel Coronavirus SARS-CoV-2کرونا در اروپا؛ علامت جدید روی پای بیماران
کرونا در اروپا؛ علامت جدید روی پای بیماران  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
داکتران ایتالیایی و اسپانیایی به این نتیجه رسیده اند که دانه (راش) روی پاها می‌تواند یکی از علائم عفونت ویروس کرونا باشد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مترو، داکتران ایتالیایی و اسپانیایی به این نتیجه رسیده است که راش روی پاها می‌تواند یکی از علائم عفونت کرونا ویروس باشد.

کرونا در امریکا؛ شمار قربانیان از مرز 30 هزار نفر گذشت - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در امریکا؛ شمار قربانیان از مرز 30 هزار نفر گذشت

در هر 5 ایتالیایی که مبتلا به ویروس کرونا است مشکلات پوستی در آن دیده می‌شود، اغلب این علائم در کودکان و نوجوانان رخ می‌دهد.

متخصص کودکان در اسپانیا خاطر نشان کرد که راش (دانه) با ویروس کرونا شبیه به آن است که آبله یا سرخک را همراهی می‌کند. به عنوان یک مثال، سرخی روی انگشتان پا ظاهر می‌شود و متعاقباً بدون این که هیچ علامتی روی بدن باقی بماند، بهبود می‌یابد.

داکتران از مردم خواستند که چنین راش (دانه‌ها) را بسیار جدی بگیرند و در صورت بروز آنها، خود را در خانه منزوی کنند. در عین حال، کارشناسان توصیه می‌کنند که مردم فقط در صورت وجود این علائم به مراکز صحی مراجعه نکنند، با این وجود در صورت بروز آن می‌توانند اقدام نمایند.

این بیماری همه‌گیر به سطح جهان به 185 کشور گسترش یافته است. طبق آمار سازمان جهانی صحت در کل بیش از یک میلیون 850 هزار نفر مبتلا شده اند و بیش از 117 هزار جان باخته اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала