Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کمک بزرگ اتوئو به مردم کامرون

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر اتوئو
اتوئو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ساموئل اتوئو اسطوره بارسلونا دست به کار بزرگی زد و به کمک مردم فقیر کشورش شتافت.

به گزارش اسپوتنیک، ساموئل اتوئو اسطوره بارسلونا و کامرون، در بحران کوید19 در کشورش دست به تلاش زده و برای 100 هزار خانواده نیازمند، دست کمک کرده است.

اتوئو کاری را در این کشور آغاز کرده و قول داده که از آن برای "به اشتراک گذاشتن صابون، ضد عفونی کننده و چندین مواد غذایی برای پنجاه هزار خانوار در چهار شهر "دوالا، بوئه، یائونه و بافوسام" استفاده می‌شود.

50.000 ماسک محافظ صورت اضافی نیز ارائه خواهد شد، به خصوص برای رانندگان تاکسی در این کشور.

در بیانیه‌ای بنیاد ساموئل اتوئو آمده: "این یک بحران جدی بشر است و فقط از طریق ضد عفونی مناسب و توزیع وسایل بهداشتی می‌توان از مهار کننده کروناویروس استفاده کرد."

دولت کامرون همچنان اقدامات خود را برای جلوگیری از شیوع کرونا از جمله بستن مرزهای کشور آفریقای مرکزی و به حالت تعلیق درآوردن همه فعالیت‌های ورزشی ادامه می‌دهد.

در 5 اپریل، وزیر صحت کامرون گزارش داد که تست 650 نفر مثبت بوده است که در مجموع 165 از آنها بهبود یافته‌اند در حالی که 17 تن دیگر جان باخته‌اند.

با توقف مسابقات قهرمانی فوتبال برتر و درجه یک کامرون، چندین بازیکن به رسانه‌های اجتماعی منتقل شده‌اند تا در میان افزایش نگرانی‌های مالی، آنها مردم را ترغیب به آرامش  و کمک کنند.

پیش بینی می‌شود حدود هزار فوتبالیست از 44 باشگاه قهرمانی داخلی آقایان و بانوان این کشور نیز از این طریق، اقلام غذایی و ملزومات اساسی را دریافت نمایند.

اتوئو برنده 4 بار لقب بهترین بازیکن سال آفریقا، پیش از این به صفحات اجتماعی خود رفته تا در مورد نكات سازمان بهداشت جهانی در مورد مبارزه با كروناویروس به هوادارانش توصیه كند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала