Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوفا برای برگزاری لیگ قهرمانان دوباره جلسه می‌کند

© AFP 2023 / Paul EllisМатч между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Матч между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتحادیه فوتبال اروپا هفته آینده جلسه دیگری برای گفتگو درباره حل فصل را اعلام کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اتحادیه فوتبال اروپا موسوم به یوفا اعلام کرده که آنها هفته آینده با یکدیگر ملاقات می‌کنند تا درمورد تأثیر کروناویروس روی فصل آینده 2019-20 را دوباره بررسی کنند.

Президент УЕФА Александр Сеферин - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
دور جدید مذاکرات یوفا با کشورهای عضو در مورد آغاز رقابت‌ها

فوتبال در سرتاسر قاره اروپا تقریباً کاملاً متوقف شده و همه این لیگ‌ها به همراه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا به دلایل امنیت عمومی به تعویق افتاده‌اند.

هنوز هیچ تصمیمی قطعی در مورد چگونگی پایان یافتن فصل‌ها ارائه نشده یا اینکه آیا نتایج باید فسخ شوند یا لیگ‌ها با توقف زودهنگام روبرو شوند.

امروز پنجشنبه یوفا اعلام کرد، جلسه کمیته اجرایی آنها از طریق ویدئو کنفرانس پنجشنبه 23 اپریل برگزار می‌شود تا در مورد آخرین تحولات در مورد تأثیر ناشی از شیوع کرونا ویروس بر فوتبال اروپا صحبت کند.

مباحث شامل قطعنامه‌های احتمالی برای رقابت‌های یوفا در این فصل و چگونگی بهترین سازماندهی لیگ قهرمانان اروپا و لیگ اروپا در رقابت‌های 2020-21 خواهد بود.

همچنین اعلام شد که دبیران عمومی یوفا - نمایندگان 55 انجمن عضو آنها نیز سه شنبه آینده، 21 اپریل دیدار می‌کنند تا به بررسی تحولات در هر دو رقابت داخلی و اروپا بپردازند.

این موارد شامل این است که لیگ‌ها باید کنار گذاشته شوند یا ادامه یابند، آیا باید از جدول رده بندی فعلی استفاده شود و بهترین ترتیب برای برگزاری فصل آینده و اینکه چه کسی باید در مسابقات قاره نماینده ملی باشد.

ادعاها و شایعات پیرامون چگونگی رفع مشکلات یوفا از این وضعیت بی سابقه در هفته‌های اخیر بیشمار بوده و این سازمان مجبور به انکار آن است که آنها مهلت 3 آگست را برای تکمیل شدن لیگ قهرمانان امسال تعیین کرده‌اند.

گزارشات در آلمان به نقل از الكساندر چفیرین رئیس یوفا به عنوان این ادعاها مطرح شده، با این حال این موضوع بعداً در بیانیه رسمی رد شد كه می‌گوید نه چفرین و نه سازمان او تاریخ‌های مشخصی را برای زمان نهایی شدن فصل 2019-20 مشخص نکرده‌اند.

آنها می‌گویند که مذاکرات با لیگ‌ها و باشگاه‌های سراسر اروپا در مورد پایان یافتن رقابت‌ها ادامه دارد و در صورت لزوم می‌توان این مسابقات را تا آگست برگزار کرد.

در این بیانیه آمده: "گزارش شده كه الكساندر چفیرین رئیس یوفا به ZDF در آلمان گفت كه لیگ قهرمانان باید تا 3 آگست پایان یابد، این درست نیست. رئیس کاملاً واضح بود که تاریخ‌های دقیقی برای پایان فصل تعیین نکرد.

این بیانیه افزود: "یوفا در حال حاضر تمام گزینه‌ها را برای تکمیل فصول داخلی و اروپایی با انجمن باشگاه‌های اروپا و لیگ‌های اروپایی در کارگروه مستقر در 17 مارچ در حال تجزیه و تحلیل است. اولویت اصلی همه اعضای کارگروه حفظ سلامت عمومی است."

یوفا در این بیانیه تصریح می‌کند: "پس از آن، پیدا کردن راه حل‌های تقویم برای تکمیل همه مسابقات است. در حال حاضر گزینه‌هایی برای بازی مسابقات در ماه جولای و آگست در صورت لزوم، بسته به تاریخ شروع مجدد و اجازه مقامات ملی مورد بررسی قرار می‌گیرد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала