ترامپ: صدای امریکا «چیزهای وحشتناک» در باره امریکا می‌گوید

© REUTERS / Leah Millis
ترامپ: صدای امریکا «چیزهای وحشتناک» در باره امریکا می‌گوید
ترامپ: صدای امریکا «چیزهای وحشتناک» در باره امریکا می‌گوید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور ترامپ معتقد است که آژانس خبری دولتی صدای امریکا «چیزهای وحشتناک» در باره ایالات متحده امریکا می‌گوید.

به گزارش اسپوتنیک، دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید دموکرات‌ها را متهم کرد که پای خود را به تایید 129 پست دولتی برای تلاشی هماهنگ به منظور دشوار کردن زندگی، باز کرده‌اند و افزود اگر اعضای کنگره بازنگردند و به وظیفه خود عمل نکنند، ممکن است به اختیارات خود در تعلیق کنگره اعم از سنا و مجلس نمایندگان استفاده کند.

ترامپ: امریکا نقطه اوج شیوع کرونا را پشت سر گذاشت  - اسپوتنیک افغانستان
ترامپ: امریکا نقطه اوج شیوع کرونا را پشت سر گذاشت

ترامپ اظهار کرد: برخی از این گزینه‌های معرفی شده نزدیک به سه سال نگهداشته شده و تعیین تکلیف نشده اند که یک نمونه آن، رئیس آژانس خبری دولتی صدای امریکا است.

وی انتصاب رئیس صدای امریکا را بسیار با اهمیت دانست و توضیح داد: آنچه که از صدای امریکا خارج می‌شود، منزجر کننده است. چیزهایی که آنها می‌گویند نسبت به کشور ما نفرت‌انگیز است.

ترامپ مدعی شد «مایکل پک» کار بسیار خوبی را انجام می‌داد اما سالهاست که منتظر است و نمی توانند تاییدش کنند.

رئیس‌جمهور امریکا سیستم تایید صلاحیت گزینه‌های پیشنهادی خود را ناعادلانه خواند و گفت ما نزدیک به 250 قاضی نداریم در حالی که همه آنها می‌توانند در یک ساعت و یک جلسه تایید شوند.

ترامپ با تاکید بر اینکه برخی افراد نزدیک به 2 سال و نیم در انتظار رسیدگی قرار دارند، افزود: بسیاری از آنها برای کمک به بحران ویروس کرونا و چالش‌های اقتصادی آن نامزد شده‌اند که باید هرچه سریع‌تر جای خالی این مناصب پر شود.

هیئت مدیره پخش، که اخیراً به سازمان جهانی رسانه‌ای ایالات متحده امریکا تغییر نام داده است، بودجه ای بالغ بر 700 میلیون دالر در سال برای پخش سرویس های خارجی، که منعکس کننده نظرات مقامات امریکایی باشد را در بر می‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала