تمدید رخصتی کارکنان ادارات خدمات ملکی برای سه هفته دیگر

© اسپوتنیک- Kbulتمدید رخصتی کارکنان ادارات خدمات ملکی برای سه هفته دیگر
تمدید رخصتی کارکنان ادارات خدمات ملکی برای سه هفته دیگر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
این تصمیم به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و فیصلهٔ کابینه جمهوری اسلامی افغانستان گرفته شده است.

به گزارش اسپوتنیک، کمیسیون مستقل اصلاحات اداری و خدمات ملکی امروز پنجشنبه، با نشر اعلامیه‌ی گفته است که مرخصی کارکنان اداره‌های ملکی دولت در شهر و ولسوالی‌های کابل برای سه هفتهٔ دیگر ( از شنبه ۳۰ حمل تا ۲۰ ثور) تمدید شد.
در اعلامیه آمده است که رؤسا و رؤسای عمومی وزارت‌ها و ادارات دولتی، برای عرضهٔ خدمات ضروری، مکلف‌اند همه‌روزه به محل کارشان حضور داشته باشند. آن شمار از کارکنان وزارت‌ها و اداره‌های دولت که وظایف‌شان جهت عرضهٔ خدمات، ضروری تشخیص می‌شود، نیز مکلف‌اند بنا بر تجویز ادارهٔ مربوط به وظایف‌شان حاضر شوند.
در عین حال این کمیسیون می‌افزاید که زنان بارداری که در مربوطات وزارت صحت عامه در مرکز و ولایات کار می‌کنند، به منظور مصون ماندن از بیماری کووید ۱۹، برای سه هفته تمدید می‌شود.
اعلامیه آمده است کارکنان خدمات ملکی که از این مرخصی‌ها استفاده می‌کنند، مستحق تمام حقوق و امتیازات، هم‌مانند حضورشان در اداره می‌شوند.
شمار افراد مبتلا به ویروس کرونا در افغانستان به ۸۴۰ نفر رسیده است.
طبق یک گزارش دیگر، سخنگوی ریاست صحت عامه ولایت هرات گفته است که میزان کل بیماران تثبیت شده مصاب کووید – ۱۹ در ولایت هرات تا اکنون ۳۱۷ تن می‌باشد.
در میان بیماران ۲۲۰ مرد و ۹۷ زن شامل اند. تا اکنون در هرات ۷ تن منجمله ۵ مرد و ۲ زن جان باخته اند. همچنان ۱۳ بیمار کووید – ۱۹ از جمله ۱۰ مرد و ۳ زن در این ولایت صحت‌یاب شده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала