Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد "بلاتر" گرفتن میزبانی جام جهانی از قطر

© Photo / Official twitter of Adidas FootballОфициальный мяч плей-офф чемпионата мира по футболу 2018 года в России Telstar Мечта
Официальный мяч плей-офф чемпионата мира по футболу 2018 года в России Telstar Мечта - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سب بلاتر رییس سابق فیفا پیشنهاد دارد که جام جهانی 2022 از قطر گرفته شود.

به گزارش اسپوتنیک،آنچه را فقط می‌توان به عنوان یکی از بزرگترین بخش‌های طنز قرن بیست‌ویکم توصیف کرد، سپ بلاتر با اشاره به نگرانی‌های مربوط به فساد، خواستار انتقال جام جهانی 2022 از قطر شد.

جوزف بلاتر رئیس سابق فیفا Презентация логотипа ЧМ-2018 по футболу - اسپوتنیک افغانستان
انکار بلاتر از رشوه‌خواری در اهدای جام‌های جهانی 2018 و 2022

بلاتر که در حال حاضر به دلیل نقض اخلاق و فساد اداری، محرومیت شش ساله از تمام فعالیت‌های فوتبالی را سپری می‌کند، در روند اولیه تأثیرگذار بود که مسابقات سال 2022 را به قطر اهدا کرد.

بلاتر در مصاحبه با بیلد توضیح داد: "آلمان می‌تواند این کار را انجام دهد اما این بدان معنی است که جام جهانی بعد از سال 2018 دوباره در اروپا برگزار می‌شود."

وی افزود: "ایالات متحده به جای سال 2026 می‌توانست این کار را انجام دهد، آنها قادر هستند چون تجربه 1994 را نیز دارند. خوشبختانه، جام جهانی 2022 تنها 32 تیم و 48 تیم ندارد. تلاش سازمانی بیشتر از سال 2018 نخواهد بود، جاپان نیز می‌تواند این کار را انجام دهد."

رئیس پیشین فبفا هنگامی که بر وضعیت خود با این اداره فشار آورد، اظهار داشت که تعلیق تحویل داده شده چیزی بیش از توطئه سقوط وی نیست.

وی تأیید كرد: "تحقیقات بخشی از طرح اصلی علیه من است. این باورنکردنی است که محققان به قرارداد عادی من با CFU [اتحادیه فوتبال کارائیب] امضا کردند. این همه حل خواهد شد، بهترین واکنش فیفا باید این باشد که من را به عنوان رئیس افتخاری معرفی کند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала