Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازگشت نیمار به بارسا ممکن است

© AFP 2023 / TORU YAMANAKAFC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.
FC Barcelona football star Neymar answers questions during a press conference to announce new sponsorship with Japanese internet retailer Rakuten in Tokyo on July 13, 2017.  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
امیلی روسو، معاون سابق بارسا معتقد است که با توجه به کاهش قیمت بازیکنان به دلیل بحران ویروس کرونا، بازگشت نیمار به بارسا ممکن است.

به گزارش اسپوتنیک، هفته گذشته، 6 عضو هیئت مدیره بارسا ازسمت شان استعفأ دادند که معاون این باشگاه نیز شامل آن‌ها بود و پس از استعفأ درگیری لفظی با رییس این باشگاه نیز داشت.

لوگوی بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
واکنش مدیر مستعفی بارسا به شکایت باشگاه علیه خودش

امیلی روسو اما در گفت‌وگو با اکیپ، بازگشت نیمار را ممکن دانست و مدعی شد که راه حل منطقی برای این کار وجود دارد.

روسو گفت:« باشگاه باید این قضیه را تحلیل و تجزیه کند و در صورت داشتن امکانات مالی، برای بازگشت نیمار اقدام کند و من فکر می‌کنم که این انتقال ممکن است. علاقه واقعی وجود دارد، اما پیچیده است زیرا بارسا، نیمار و پاریسن جرمن در این قضیه دخیل اند. اگر سه طرف به توافق برسند راه‌های حل زیادی وجود دارد و یکی از این راه‌ها پرداخت وجوه مالی به صورت قسط است.»

امیلی در ادامه به اتهامات فساد علیه رییس باشگاه پرداخت و مدعی شد که آماده برخورد قانونی هم است.

او گفت:« من از همه مسائل در بارسا آگاه هستم و خرانه باشگاه هم در دسترس من بود. آماده هستم تا برای اثبات گفته‌هایم به دادگاه مراجعه کنم و برخورد قانونی داشته باشم.»
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала