Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

راکیتیچ از بارسا می‌رود اما ستین بی‌خبر

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر ایوان راکیتیچ
ایوان راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کیکه ستین سرمربی بارسا از جدایی احتمالی راکیتیچ اظهار بی اطلاعی نمود.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین اصرار داشت که ایوان راکیتیچ نخواسته بارسلونا را ترک کند، در حالی که او گفت برای گفتگو درباره آینده‌ای فیلیپ کوتینیو خیلی زود است.

راکیتیچ - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
راکیتیچ می‌تواند برود اما قرضی نه!

اخیراً راکیتیچ از رفتار باشگاه لالیگایی با خود انتقاد کرد و با توجه به تعهد قرارداد تا سال 2021، این هافبک کروات به نظر می‌رسد نزدیک به خروج است.

کیکه ستین سرمربی بارسلونا از تمایل بازیکن 32 ساله این تیم برای ترک خبر نداشت و گفت که او از عملکرد راکیتیچ در این فصل راضی بوده است.

وی روز پنجشنبه به ال‌لارگوئرو گفت: "من هیچ اطلاعاتی ندارم که راکیتیچ می‌خواهد باشگاه را ترک کند و او هیچ چیزی به من نگفته است و با من خیلی بازی کرده و می‌تواند این کار را ادامه دهد."

ستین افزود: "من از عملکرد او راضی هستم و حرفی برای گفتن ندارم. ما باید صبر کنیم تا ببینیم چه اتفاقی می‌افتد و اگر او می‌خواهد یا نه او را ترک کند و اگر من این را بگویم، زمان آن فرا می‌رسد."

راکیتیچ اخیراً اظهار داشت که در آینده او ممکن است از نیوکمپ دور شود زیرا وی خواست که مانند "یک بوری کچالو" با او رفتار نشود.

راکییتیچ به موندو دیپورتیوو گفت: "من یک بوری کچالو نیستم. من آینده خود را تصمیم می‌گیرم. من می‌خواهم جایی باشم که برای من ارزش قائل باشد. اگر اینجا باشد خوشحالم و اگر نباشد، جایی خواهد بود که من تصمیم می‌گیرم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала