نقش موسیقی در جریان حملات کرونا ویروس

© Sputnik / JAKگزارش تصویری از انستیتوت ملی موسیقی افغانستان
گزارش تصویری از انستیتوت ملی موسیقی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
موسیقی در تسکین و حل مشکلات روانی جامعه در زمان بحران مانند کرونا ویروس نقش مهم را بازی می نماید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از  خبرگزاری مهر، معاونت هنری اداره عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی ولایت تهران با همکاری موسسه «آفتاب نو»  طی روزهای گذشته فراخوان مقاله با موضوع «نقش موسیقی در زمان بحران (با تاکید بر بحران کرونا)» با هدف تبیین جایگاه هنر موسیقی را منتشر کرده است.

انستیتوت ملی موسیقی افغانستان - اسپوتنیک افغانستان
انستیوت ملی موسیقی افغانستان، نامزد یک جایزه معتبر دیگر شد

«نقش و کارکرد موسیقی و هنرمندان موسیقی در تسکین و ترمیم مشکلات روانی جامعه در زمان بحران»، «بررسی اثر بخشی سبک ها و فرم های مختلف موسیقی در بهبود وضعیت روانی جامعه هنگام بحران»، «چگونگی ارتباط رسانه و موسیقی در حل بحران»، «نقش و کارکرد صنعت موسیقی و وابستگان حوزه نشر موسیقی در زمان بحران» محورهای اصلی این فراخوان اعلام شده است.

علاقه مندان جهت شرکت در این فراخوان می توانند به تارنمای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران مراجعه کنند.

مهلت ارسال چکیده مقالات تا پایان جون ماه و اصل مقاله ها تا پایان ماه اگوست سال جاری اعلام شده است. ضمن اینکه  نتایج پس از داوری تا نیمه اول سپتامبر اعلام خواهد شد. این در حالی است که بر اساس اعلام فراخوان حق نشر مقالاتی که وارد رقابت می شوند، به سازمان دهنده تعلق دارد و به سه مقاله برتر جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته با نظر هیات داوران، به یک مقاله برجسته، جایزه ویژه تعلق خواهد گرفت و مقاله‌های برگزیده در رسانه‌ها و به شکل کتاب منتشر خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала