Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

4 می؛ از سری گیری تمرینات سری آ

© AP Photo / Gianluca ChecchiПолузащитник "Ромы" Генрих Мхитарян и Нападающий "Аталанты" Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо
Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سازمان برگزاری سری آ تاریخ 4 ماه می را برای بازگشت به تمرینات تأیید می‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، وینچنزو اسپادافورا وزیر ورزش ایتالیا امیدوار است تاریخ 4 ماه می را برای بازگشت به تمرینات سری آ در اسرع وقت تأیید کند.

سری آ در ماه مارچ پس از انجام برخی از بازی‌ها پشت درهای بسته به دلیل همه گیری کروناویروس به طور  نامشخص به حالت تعلیق درآمد.

Полузащитник Ромы Генрих Мхитарян и Нападающий Аталанты Папу Гомес в борьбе за мяч во время футбольного матча итальянской Серии А (15 февраля 2020). Бергамо - اسپوتنیک افغانستان
آغاز قطعی سری آ در ماه می

فدراسیون فوتبال ایتالیا (FIGC) پیشتر اعلام کرده بود تا زمانی که سلامت و امنیت همه افراد ذینفع تضمین نشود، این فصل از سر گرفته نمی‌شود.

دولت ایتالیا محدودیت‌های سخت فعلی خود را در مورد فعالیت‌های انتقالی و فضای باز تا 3 ماه می تمدید کرده است، اگرچه گزارش‌ها حاکی از آن است که برخی از باشگاه‌ها علاقه دارند در آن زمان به تمرین برگردند، بازی را تا پایان همان ماه از سر بگیرند و در ماه جولای 2019 را به پایان برسانند.

ایتالیا که همچنان در حال قرنطین است، بیش از 22.100 کشته و حداقل 168.900 مورد مبتلا به کووید 19 را تأیید کرده است.

در مورد احتمال از سرگیری تمرینات در ماه آینده، اسپادافورا به خبرنگاران گفت: "چند هفته آینده برای درک تکامل وضعیت مراقبت‌های بهداشتی و چگونگی، چگونه و چه موقع می‌توانیم در همه سطوح به ورزش بپردازیم، اساسی خواهد بود."

وی افزود: "ما امیدواریم که تاریخ 4 می را برای بازگشت به تمرین در اسرع وقت تأیید کنیم. امیدوارم بتوانیم تا آن تاریخ را حفظ کنیم، حتی اگر این فقط برای تمرین پشت درهای بسته باشد. در این لحظه تنها نگرانی ما باید سلامتی و امنیت عمومی مردم باشد."

گابریل گراوینا رئیس FIGC اخیراً تأکید کرده که فصل 2019-20 سری آ باید با وجود همه‌گیری کروناویروس انجام شود.

گراوینا به اسکای اسکایو کلب گفت: "من آنچه را كه گفته‌ام را تكرار می‌كنم: ما یك بار دیگر شروع خواهیم كرد كه تضمین همه چیز برای سلامتی ورزشكاران و كسانی كه در این باشگاه‌ها فعالیت می‌كنند، وجود داشته باشد."

وی گفت: "ما در پانزدهم این ماه جلسه‌ای بین دستگاه‌های مختلف فنی و علمی داشتیم تا در مورد مراحل بعدی بحث کنیم. ما نیاز داریم که همه در همان صفحه باشند. امید این است که ما در اسرع وقت دوباره شروع کنیم. اما باید فصل را تمام کنیم، اگر نتوانیم چنین کاری کنیم، پیامدهای بسیار منفی هم وجود دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала