Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو برای پیوستن به بارسلونا مصمم است

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق ادعای روزنامه اسپانیایی مارکا لاوتارو مارتینز مهاجم اینتر تیم بعدش را برای ادامه فوتبالش انتخاب کرده است و میخواهد بارسایی شود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه مارکا میگوید لاوتارو مهم ترین هدف بارسلونا در بازار تابستانی نقل و انتقالات است. هر چند نام نیمار نیز شنیده میشود، اما هزینه بالای این بازیکن برزیلی کمی اوضاع را برای مدیران بارسا سخت و پیچیده خواهد کرد.

اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بالده: فکر نمی‌کنم باشگاه اجازه دهد لاوتارو جدا شود

با این حال این روزنامه تاکید کرده است که لاوتارو برای پیوستن به بارسلونا مصمم است و میخواهد برای رفتن به این تیم حتی به اینتر فشار هم وارد کند.

این در حالی است که دو تیم رئال و منچسترسیتی نیز به دنبال جذب این بازیکن هستند، اما لاوتارو هدف اول شان نیست. به طور مثال رئال مادرید مهم ترین هدفش ارلینگ هالند است و در صورتی نا امیدی از جذب این بازیکن به لاوتارو فکر خواهد کرد.

اما شرایط بارسا کاملا فرق دارد. زیرا این تیم به دنبال جذب یک مهاجم خوب برای سوارز 34 ساله است و میخواهد با جذب لاوتارو خط حمله اش را تقویت کند.

چند روز پیش صاحبان اینتر اعلام کردند تا زمانی که لاوتارو ابراز تمایل به ترک این باشگاه نکند، درهای خروج را برای لاوتارو باز نمی کنند.

با این حال به نظر میرسد لاوتارو مایل به انجام همین کار است و آگاه است که تابستان بهترین زمان برای ترک سری آ است.

یکی از کلیدهای مذاکره بارسا با اینتر، طرح معاوضه بازیکن است. با توجه به بحران اقتصادی تیم های در پی شیوع ویروس کرونا، بارسلونا تلاش خواهد کرد تا لاوتارو را معاوضه بازیکن به خدمت بگیرد.

این در حالیست که مبلغ بند فسخ قرارداد او 111 میلیون یورو است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала