Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

موافقین لغو فصل نه فوتبال را دوست دارند نه ایتالیا را

© AP Photo / Antonio CalanniCristiano Ronaldo sostiene el trofeo de la Serie A de fútbol
Cristiano Ronaldo sostiene el trofeo de la Serie A de fútbol - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا از شروع دوباره رقابت های فوتبال سری آ حمایت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا با توجه به نگرانی اخیر کشورش به خاطر ویروس کرونا خواهان شروع دوباره رقابت ها است و به کسانی که مخالف شروع برگزاری رقابت ها هستند، هشدار داد.

گرواینا گفته کسانی که خواهان عدم برگزاری مسابقات و لغو فصل هستند نه ایتالیا را دوست دارند و نه فوتبال را.

رقابت های فوتبال ایتالیا به دلیل همه گیر شدن ویروس کرونا از ماه مارچ تا کنون تعطیل است و تا کنون نیز تاریخی مشخصی برای شروع دوباره آن معین نشده است.

پیش از این سازمان فوتبال ایتالیا و سری آ اعلام کرده است تا زمانی که اوضاع در ایتالیا آرام نشود، رقابت ها آغاز نمیشود. این در حالی است که وزیر ورزش ایتالیا اظهار امیدواری کرده که تیم ها بتوانند از اواسط ماه ثور تمرینات شان را آغاز کنند و رقابت ها نیز تا اوایل ماه جوزا آغاز شود.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در خصوص ادامه فصل گفت: کسانی که پیشنهاد می‌کنند این فصل به کلی لغو شود نه فوتبال را دوست دارند و نه ایتالیایی‌ها را. آنها می‌خواهند امید به آینده و شروع دوباره فوتبال را ناامید کنند. من تا آخرین لحظه به امیدواری ادامه خواهم داد. ما یک پروتکل سلامت سخت‌گیرانه و محتاطانه تنظیم کرده‌ایم که فردا شنبه در اختیار وزیر کشور و بهداشت قرار خواهد گرفت".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала