خبر موفقیت آمیز معالجه کروناویروس 12درصد سهام شرکت گیلیا را بالا برد

© REUTERS / POOL خبر موفقیت آمیز معالجه کروناویروس 12درصد سهام شرکت گیلیا را بالا برد
 خبر موفقیت آمیز معالجه کروناویروس  12درصد سهام شرکت گیلیا را بالا برد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آزمایشات بالینی داروی ضد ویروس بنام «رمدسیویر» نتایج امیدوار کننده ای را نشان داده است که در نتیجه سهام داروهای گیلاد (شرکت داروسازی و بیوتکنولوژی آمریکایی) 12 درصد افزایش یافت.

به گزارش اسپوتنیک، آزمایشات بالینی داروی ضد ویروس بنام «رمدسیویر» نتایج امیدوار کننده ای را نشان داده است که در نتیجه منجر به افزایش 12 درصدی سهام (Gilead Sciences)  شد.

نتایج اولین آزمایشات مصونیت در برابر کرونا در روسیه اعلام شد - اسپوتنیک افغانستان
نتایج اولین آزمایشات مصونیت در برابر کرونا در روسیه اعلام شد

سهام شرکت بیو دارویی آمریکایی Gilead Science با توجه به داده های معاملاتی ، 8.1 درصد افزایش یافت و در ساعت 18:34 به وقت کابل به 82.74 دالر رسید.

حداکثر ارزش سهام در طول معاملات به 85.79 دالر رسید که (12 درصد) افزایش را نشان می دهد.

تمام بیماران مبتلا به COVID-19 که با استفاده از Remdesivir که در دانشگاه پزشکی شیکاگو تحت معالجه قرار داشتند، درمان شده و به سرعت از علائم تنفسی و تب بهبود یافتنده اند.

کاتلین مولان، متخصص بیماریهای عفونی دانشگاه شیکاگو گفت: "بیشتر بیماران ما بهبود یافتند و مرخص شده اند، که این واقعا بسیار عالی است".

به گفته کاتلین مولان، این دارو به سرعت تب را کاهش می دهد ، و آن دسته از بیمارانی که قبلا به تهویه مکانیکی نیاز داشتند، پس از از شروع درمان با Remdesivir ، بعد از یک روز می توانند بدون ونتیلاتور به راحتی تنفس کنند.

اولین گزارش از نتایج کارآزمایی بالینی فاز 3 داروی "رمدسیویر" برای درمان بیماری کرونا از طرف دانشگاه شیکاگو منتشر شد. از 125 بیمار با فرم شدید بیماری، 123 نفر از بیمارستان مرخص شده اند؛ لازم به بیان است 113 نفر از 125 نفر بسیار بد حال بوده اند.

در این تحقیق، در اکثریت موارد بهبودی تا شش روز اتفاق افتاده است. علایم بهبودی از روز اول ظاهر شده است و تعدادی از بیماران بعد از روز اول از دستگاه ونتیلاتور باز شده اند. همچنین افت قابل توجه تب بلافاصله بعد از شروع درمان دیده شده است؛ تعداد محدودی تا روز دهم درمان شده اند. فقط دو نفر از 125 نفر فوت شده اند

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала