Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خرس های قطبی روسیه مانع انتقال تری به اسپارتاک

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر جان تری
جان تری - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جان تری کاپیتان و مدافع سابق تیم فوتبال چلسی به دلیل نارضایتی دخترش بازی در لیگ روسیه برای تیم فوتبال اسپارتاک را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ماركو ترابوچی فعال در زمینه نقل و انتقالات فوتبال ادعا كرده است كه دختر جان تری به پدرش در مورد خرس های قطبی در خیابان های روسیه هشدار داد و این بازیکن نیز به همین دلیل پیشنهاد بازی در تیم اسپارتاك مسكو را رد کرد.

در تابستان سال 2018 مدافع انگلیسی این شانس را داشت که بعد از یک سال حضور در استون ویلا به کار خود را در این تیم ادامه دهد، وی پس از این که پیشنهاد 1.8 میلیون پوندی رم را نیز رد کرد، از باشگاه اسپارتاک مسکو در لیگ روسیه پیشنهاد دریافت کرد.

ولی وی در آن زمان اعلام کرد بخاطر مخالفت خانواده اش حاضر به زندگی در مسکو نیست.

ترابوچی ایتالیایی به برنامه تلویزیونی Comments Stop از طریق RT گفت: "وقتی دختر جان تری فهمیده که پدرش قصد سفر به روسیه را دارد به زمین افتاده است. او میدانسته که خرس های قطبی در خیابان های روسیه قدم می زدند و او دیگر برنمی گردد."

بازیکن سابق چلسی حتی یک ماه پس از رد شانس بازی برای آنها، در مسکو حضور پیدا کرد تا تمریناتش را با اسپارتاک آغاز کند، اما پس از این شنیدن وضعیت خانواده و دخترش در لندن، خیلی زود مذاکرات و حضور در مسکو را به پایان رساند و دوباره به و به کادر مربیگری استون ویلا پیوست.

وی افزود: "ما سعی کردیم تری را متقاعد کنیم. "من با او صحبت کردم. او تصمیم خود را گرفت و گفت اولویت او ماندن در کنار خانواده اش است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала