Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیگ برتر را تمام کنید

© REUTERS / Phil NobleМатч между футбольными командами "Ливерпуль" и "Саутгемптон"
Матч между футбольными командами Ливерпуль и Саутгемптон - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم های حاضر در رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلستان تاکید کرده اند فصل جاری مسابقات به هر شکل ممکن باید به پایان برسد.

به گزارش اسپوتنیک، روز گذشته جلسه میان مدیران برگزاری رقابت های لیگ برتر و نمایندگان 20 باشگاه حاضر در این مسابقات برگزار شد و روی چگونگی برگزاری ادامه لیگ صحبت شد.

در این جلسه نمایندگان تیم های لیگ برتر تاکید کرده اند که ادامه فصل باید تحت هر شرایطی به پایان برسد.

پیشتر گزارش هایی مبنی بر این که قرار است رقابت ها در تاریخ 30 جون آغاز شود در رسانه های انگلستان منتشر شد، اما پس از شیوع ویروس کرونا در انگلیس و همه گیر شدن این ویروس دولت انگلیس تصمیم به تمدید قرنطینه در این کشور گرفت.

در حال حاضر 92 دیدار از ادامه فصل جاری رقابت های لیگ برتر فوتبال انگلیس باقی مانده است و تا کنون هیچ تاریخی برای برگزاری دوباره آن اعلام نشده است.

تیم فوتبال لیورپول که صدرنشین بلامنازع رقابت ها است با کسب سه پیروزی دیگر به عنوان قهرمانی این رقابت ها دست پیدا خواهد کرد.

فیفا تاکید کرده است که مخالف تعطیلی لیگ و معرفی قهرمان زود هنگام مسابقات است، زیرا باید تکلیف تیم های سقوط کننده و صعود کننده نیز مشخص شود.

مسئله دیگر نیز این است که قرارداد بعضی از بازیکنان در فوتبال انگلیس در تاریخ 30 جون به پایان میرسد و در صورتی که فیفا در این خصوص تصمیمی نگیرد، احتمال دارد این بازیکنان دیگر نتوانند در رقابت های این فصل به میدان بروند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала