Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی میخواهد من دوباره نیمار را به بارسا انتقال دهم

© REUTERS / Gustau Nacarino Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D)
Lionel Messi, Luís Suárez (E) e Neymar (D) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس سابق باشگاه بارسلونا میگوید لیونل مسی میخواهد من دوباره نیمار را به بارسا منتقل کنم.

به گزارش اسپوتنیک، ساندر روسل رئیس پیشین باشگاه بارسلونا که در سال 2013 نقش کلیدی در انتقال نیمار به این تیم داشت میگوید مسی خواهان بازگشت نیمار به نیوکمپ به وسیله او است.

در سال 2013 ساندرو روسل که ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت، نیمار ستاره برزیلی سانتوس را در انتقالی جنجالی به بارسا ملحق کرد.

نیمار در زمان 4 سال حضورش در بارسلونا 186 بازی برای تیمش انجام داد و 105 گل برای تیمش به ثمر رساند.

اما وی در سال 2017 با مبلغ هنگفت 222 میلیون یورو بارسا به مقصد پی اس جی ترک کرد تا گران ترین انتقال دنیای فوتبال را به خود اختصاص دهد.

با این حال دو فصل است بارسا در تلاش این است که دوباره نیمار را به نیوکمپ برگرداند تا خالیگاه خط حمله این تیم با حضور نیمار دوباره پر شود.

روسل رئیس سابق باشگاه بارسلونا که این روزها صحبت های گوناگونی را در خصوص باشگاه سابقش به زبان میاورد در خصوص لیونل مسی و فکر بازگشت نیمار گفت: "مسی که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است، بسیار باهوش است. او می خواهد بهترین بازیکنان جهان در کنار او باشند همیشه برنده باشد.

مسی دوست صمیمی نیمار است و زمانی که او بارسا را ترک کرد او تحت تاثیر زیادی قرار گرفت. از مثلث MSN حالا فقط مسی و سوارز باقی مانده است و مسی دوست دارد دوباره این مثلت تکمیل گردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала