وزارت صحت: هیات موظف ادعای فوت 40 باشنده‌ی ولسوالی سروبی در اثر کرونا را رد می کند

© Photo / Government Media and Information Centerوزارت صحت:  هیات موظف ادعای فوت 40 باشنده‌ی ولسوالی سروبی در اثر کرونا را رد می کند
وزارت صحت:  هیات موظف ادعای فوت 40 باشنده‌ی ولسوالی سروبی در اثر کرونا را رد می کند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
وزارت صحت عامه کشور می گوید که هیات موظف این وزارت ادعای فوت شدن 40 باشنده‌ی ولسوالی سروبی را در اثر ویروس کرونا تائید نمی کند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، وحیدالله مایار سخنگوی وزارت صحت می گوید که در جریان بررسی هیچ کسی حاضر نشده است که به هیات این وزارت قبر افرادی که گویا در اثر کرونا فوت کرده باشد، را نشان دهد.

به گفته آقای مایار، در صورتی که این تعداد افراد تنها در ولسوالی سروبی کابل به دلیل ابتلا به کرونا فوت می کردند، در سطح کابل شاهد مرگ و میر بیشتر ناشی از کرونا می‌بودیم.

وزیر صحت: زورمندان آزمایش کرونا را به عنوان مُد استفاده می‌کنند - اسپوتنیک افغانستان
وزیر صحت: زورمندان آزمایش کرونا را به عنوان مُد استفاده می‌کنند

به گفته او، لازم صحی به ولسوالی سروبی در نظر گرفته شده است، چند روز پیش وزارت صحت از افتتاح یک مرکز 20 بستر تجرید افراد مبتلا به کرونا در ولسوالی خبر داده بود.

این در حالی است که شماری از رسانه ها به نقل از منابع شان در حکومت فوت شدن 40 باشنده‌ی ولسوالی را در اثر کرونا تائید کرده اند.

ویروس کرونا در 31 ولایت افغانستان گسترش یافته است و 996 نفر را مبتلا کرده است و از این میان 131 نفر بهبود یافته و 33 نفر دیگر جان داده اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала