پوتین: روسیه منابع و ذخایر لازم برای محافظت از سلامتی شهروندان را در اختیار دارد

© Sputnik / Alexei Druzhinin /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین: روسیه منابع و ذخایر لازم برای محافظت از سلامتی شهروندان را در اختیار دارد
پوتین: روسیه منابع و ذخایر لازم برای محافظت از سلامتی شهروندان را در اختیار دارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور روسیه در تبریک خود به مناسبت عید پاک گفت، تدابیر و اقدامات لازم در محافظت از زندگی و سلامتی مردم و حمایت از اقتصاد نیازمند منابع و ذخایر بسیاری است که روسیه آن را در اختیار دارد.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه امروز یکشنبه (19 اپریل) تاکید کرد، روسیه تجربه دیگر کشور را در مبارزه با ویروس کرونا را به دقت مورد تحلیل و بررسی قرار می دهد.

 پوتین: به موسسات کوچک و متوسط حقوق پرداخته شود - اسپوتنیک افغانستان
پوتین: به موسسات کوچک و متوسط حقوق پرداخته شود

رئیس‌جمهور پوتین در پیام تبریک خود به مناسبت عید پاک خاطر نشان گرد: ما به دقت تجربه دیگر کشورها را مورد تحلیل و بررسی قرار داده و فعالانه با دوستان و همکاران خود در خارج از روسیه در تعامل و همکاری هستیم. آنچه که اتفاق می افتد را درک کرده، خطرات را مشاهده می‌کنیم و می‌دانیم که در هر گونه شرایطی که اتفاق بیفتد چه عملکردی باید داشته باشیم و هر آنچه که لازم است را انجام می‌دهیم. ما همواره جلوتر عمل می‌کنیم.

آقای پوتین افزود: اقدامات لازم برای محافظت از زندگی و سلامتی مردم و حمایت از اقتصاد نیازمند ذخایر و منابع بیشتر و بزرگی است. ما آن را در اختیار داریم. ما آنها را به اندازه و براساس روند اوضاع و پیش از هر چیز برای کمک به شهروندانی که در شرایط دشواری قرار گرفته اند، مورد استفاده قرار می دهیم.

وی خاطر نشان کرد: دولت در تمامی سطوح در شرایط کرونا به صورت منظم، هماهنگ و مسئولانه کار می‌کند. وضعیت تحت کنترول کامل قرار دارد. کل جامعه ما در مقابل این تهدید متحد شده است.

رئیس جمهور جمهور تاکید کرد: هیچ تردیدی وجود ندارد، ما تمامی این آزمون ها را به شایستگی پشت سر خواهیم گذاشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала