Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین لاوتارو از آلمان می‌آید

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر تیمو ورنر
تیمو ورنر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اگر لاوتارو به بارسلونا نقل مکان کند، اینتر به دنبال یوویچ، مارتالی یا ورنر خواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه امروز اسپانیایی "اسپورت" لیست بازیکنانی را منتشر کرد که در صورت فروش لاوتارو مارتینز در تابستان به بارسلونا، اینتر آنان برای خرید در نظر گرفته است.

O jogador argentino Lautaro Martínes celebra após marcar gol contra o Catar em jogo válido pelo Grupo B durante a Copa América, no Brasil. A partida foi disputada na Arena do Grêmio, em Porto Alegre. - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
بارسا لاوتارو را میخواهد اما نه با 111 میلیون

در این گزارش جزییات ارائه شده که چگونه بلوگرانا همچنان به دنبال خرید مهاجم 22 ساله آرجانتینی است که قراردادش با نراتزوری تا سال 2023 معتبر است، در تابستان با وجود تأثیر حالت اضطراری کروناویروس در بازار نقل و انتقالات، باشگاه میلانی آماده از دست دادن لاوتارو است و به همین دلیل تلاش زیادی برای یافتن جایگزینی او انجام داده است.

علاوه بر اولیویه ژیرود مُهاجم چلسی، این گزارش می‌نگارد که اینتر تعدادی دیگر از بازیکنان را هم برجسته کرده است. این موارد عبارتند از تیمو ورنر، لوکا یوویچ، آنتونی مارسیال و ویکتور اوزیمن که یکی از آنها احتمالاً بعد از فروش لاوتارو به میلان می‌رود.

در این فصل و در مجموع 2437 دقیقه، لاوتارو 31 بازی در این رقابت‌ها انجام داده و در این مدت، او 16 گل به ثمر رسانده و چهار پاس گل داده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала