Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رقابت نزدیک رئال و PSG بر سر دوناروما

© AP Photo / Thanassis Stavrakisدوناروما دروازه بان میلان
دوناروما دروازه بان میلان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئال‌مادرید و PSG آماده هستند برای دوناروما رقم 50 میلیون یورویی را در تابستان پرداخت نمایند.

به گزارش اسپوتنیک، یک گزارش ادعا می‌کند که رئال‌مادرید امسال علاقه خاصی به خرید جیانلوئیجی دوناروما دارد و میلان را مجبور به تعویض می‌کند.

با توجه به آنچه "اسپورت مدیاست" گزارش می‌دهد رئال از عملکرد تیبو كورتوا و ذخیره او آلفنسو آرئولا كه به صورت قرضی از PSG وارد شده، ناامید شده است.

فلورنتینو پرز بنابراین آماده حمله جدی به دوناروما است، به خصوص اگر زیدان یکی از تحسین کنندگان بزرگ بازیکن 21 ساله در راس رئال باقی بماند.

اگر تمدید بعید به نظر برسد میلان مجبور خواهد شد این تابستان او را بفروشد اما به دلیل اینکه قرارداد وی در جون 2021 منقضی می‌شود، ارزش‌گذاریِ وی نمی‌تواند از مرز 50 میلیون یورو فراتر برود.

انتظار می‌رود که تلاش جدید PSG در تابستان انجام شود، در حالی که لئوناردو سعی دارد بار دیگر به آرئولا در حدود 20 میلیون یورو پیشنهاد دهد، حتی اگر مرد فرانسوی نیز درآمد بهتری داشته باشد.

در حقیقت، در صورت خروج از شماره 99، روسونری به خوان موسیو از اودینزه فکر می‌کند. در هر صورت دوناروما می‌خواهد درک کند که آیا پروژه "رانگ‌نیک" می‌تواند برنده باشد. آینده او نه تنها با یک موضوع اقتصادی پیوند دارد بلکه با جاه طلبی‌های شخصی او و باشگاه نیز در ارتباط است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала