Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بازیکنان مدنظر اینتر برای فروش لاوتارو به بارسا

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه اینترمیلان برای فروش مهاجم آرجنتینی تیمش خواهان دو ستاره بارسلونا شده است.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه «گاتزتا اسپورت» ایتالیا، ایتالیا، مذاکرات بین باشگاه بارسلونا و اینترمیلان بر سر لائوتارو مارتینز در جریان است. باشگاه اینترمیلان در صورت دریافت بند جداسازی ستاره آرژانتینی خود به ارزش 111 میلیون یورو وی را به بارسلونا می دهد.

Timo Werner, Gary Medel - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ورنر جانشین لاتارو در اینتر می‌شود

اینترمیلان قصد دارد برای فروش مارتینز 2 بازیکن بارسلونا را نیز خریداری کند. در لیست نام هایی چون آنتوان گریزمن، جونیور فیرپو، مارک کوکارلا و آرتور ملو به چشم می خورد ولی به نظر می رسد 2 ستاره بارسلونا برای انتقال به میلان محتمل تر از سایرین هستند. نلسون سمدو گرچه در ترکیب اصلی بارسلونا قرار دارد ولی یکی از گزینه های نقل و انتقالات است. سرخیو روبرتو در پست وی می تواند توپ بزند و بارسلونا نیز می تواند جایگزین او را به زودی پیدا کند.

کارلس آلنیا نیز دیگر بازیکنی است که شانس انتقال به اینترمیلان دارد. اکنون وی در رئال بتیس به صورت قرضی توپ می زند و با توجه به هافبک های معتدد بارسلونا کمتر شانس بازی در این باشگاه را دارد.  این درحالیست که مدیر برنامه مارتینز از شانس بزرگ انتقال او به لالیگا خبر داده است. بارسلونا برای خرید لائوتارو در تابستان تمام تلاش خود را می کند ولی باید اینترمیلان چگونه برای فروش ستاره خود راضی می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала