Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه‌ریزی رئال با فروش ستارگان اصلی

© REUTERS / JAVIER BARBANCHOبازیکنان رئال مادرید
بازیکنان رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سران باشگاه رئال مادرید در نظر داردند با فروش بازیکنان اصلی و ذخیره خود تیم مورد نظر زیدان را خریداری کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه اسپانیایی «آ.اس»، رئال مادرید برای تامین منابع مالی مورد نیازش قصد دارد سه ستاره خود گرت بیل، خامس رودریگز و ماریانو را به مبلغ 121 میلیون یورو بفروشد. از سوی دیگر، با قبول کردن اشرف حکیمی در خصوص بازگشت به ترکیب اصلی رئال مادرید از باشگاه دورتموند زمینه سازی فروش آلوارو اودریوزولا فراهم می شود.

Игроки Реал Мадрид в матче с Барселоной - اسپوتنیک افغانستان
ردوندو: راموس باید در رئال باز نشسته شود

این نشریه اسپانیایی در بخشی دیگری از گزارشش در این مورد نوشته که رئال در حال حاضر با ترافیک بازیکن روبرو است. این تیم رسما 25 بازیکن در اختیار دارد و یازده بازیکن هم به صورت قرضی به باشگاه‌های دیگر واگذار کرده. به این ترتیب رئالی‌ها قصد دارند تا شش بازیکن خود را به فروش برسانند ولی از بین آنها روی مبلغ دریافتی بابت فروش سه ستاره خود بیل، خامس و ماریانو حساب ویژه‌‌ای باز کرده‌اند.

با توجه به بحران کرونا سایت ترانسفرمارکت گزارش داده که ارزش بازیکنان رئال مادرید کاهش پیدا کرده و این رقم را چیزی در حدود 191.5 میلیون یورو تخمین زده است. «آ.اس» ارزش این 6 بازیکن مستعد برای خروج از باشگاه رئال مادرید را 121 میلیون یورو تخمین زده است. به طوری که گرت بیل و خامس رودریگز 32 میلیون یورو، لوکاس واسکز و اودریوزولا 16 میلیون یورو، ماریانو 13 میلیون و ناچو نزدیک به 12 میلیون یورو قیمت دارد.

خروج این ستاره‌ها علاوه بر سرمایه نقدی که به رئال وارد خواهد کرد از نظر پرداخت دستمزد هم 75 میلیون یورو به سود این باشگاه خواهد بود. به این ترتیب رئال می‌تواند بدون نگرانی از عبور از حداکثر دستمزد سالانه که توسط لالیگا برای هر باشگاه تعیین شده، در فصل تابستان برای جذب بازیکنان مورد نظرش اقدام کند.

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала