Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

منچستر یونایتد قیمت رضایت‌نامه پوگبا را کاهش داد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر پل پوگبا
پل پوگبا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه منچستریونایتد قیمت رضایت‌نامه هافبک فرانسوی خود را کاهش داده تا او در نقل و انتقالات تابستانی اولدترافورد را ترک کند.

به گزارش اسپوتنیک و به نقل از نشریه انگلیسی «دیلی اکسپرس» انگلیس، منچستریونایتد در جنوری برای پر کردن جای خالی پوگبا دست به کار شد و برونو فرناندز را جذب کرد. هافبک پرتگالی از ابتدای حضورش در اولدترافورد عملکرد خوبی داشته و در 9 دیداری که به میدان رفته، شیاطین سرخ متحمل هیچ شکستی نشدند.

ارلینگ هالند - مهاجم دورتموند - اسپوتنیک افغانستان
پوگبا و هالند دو گزینه مورد علاقه زیزو

با این حال سران باشگاه انگلیسی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود، تصمیم گرفتند با مبلغ 50 میلیون پوند رضایت‌نامه او را برای حضور در تیم‌های دیگر صادر کنند، زیرا با حضور فرناندز، ماندن پوگبا در اولدترافورد توجیحی ندارد و از طرف دیگر در پایان فصل آینده پوگبا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند

از تابستان سال گذشته و زمانی که بارسلونا خواهان جذب پل پوگبا شد، بحث جدایی این هافبک فرانسوی از  شیاطین سرخ آغاز شد. از تابستان سال گذشته تاکنون از تیم‌های مختلفی به عنوان مقصد بعدی پوگبا نام برده می‌شد، اما در نهایت هیچ توافقی صورت نگرفت تا او در فصل 2019 - 2020 هم در اولدترافورد توپ بزند.

عملکرد مناسب فرناندز در ترکیب شیاطین سرخ و اصرار پوگبا به جدایی، باعث شده سران باشگاه منچستر یونایتد مانند گذشته اصراری بر حفظ او نداشته باشند  و حتی در تابستان پیش رو  با مبلغی پایین‌تر از آن چه پیش از این طلب می‌کردند، رضایت‌نامه پل پوگبا را صادر کنند. با این شرایط به نظر می‌رسد مقصد بعدی ستاره فرانسوی رئال مادرید باشد و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد هم با مبلغ به دست آمده از فروش این بازیکن، برای جذب جیدون سانچو مهاجم بورسیا دورتموند اقدام کنند.

منچستریونایتد که در سال 2016 با قراردادی به ارزش 89 میلیون پوند پوگبا را جذب کرده بود، با ارزش گذاری 150 میلیون پوندی روی این هافبک فرانسوی، عملا در راه انتقال او به تیم‌های دیگر سنگ اندازی کرد. ستاره فرانسوی شیاطین سرخ در این فصل دچار آسیب دیدگی سنگینی شد و از تابستان سال گذشته تاکنون تنها فرصت حضور در 8 بازی را به دست آورده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала