Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هافبک یوونتوس با جت شخصی‌اش به ایتالیا برگشت + عکس

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر میرالم پیانیچ Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина
میرالم پیانیچ       Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Аргентина - Босния и Герцеговина - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازگشت میرالم پیانیچ، ستاره بوسنیایی یوونتوس به ایتالیا به شایعات درباره زمان شروع دوباره رقابتهای سری آ دامن زده است.

به گزارش اسپوتنیک، چند روزی است زمزمه از سر گرفته شدن تمرینات تیم‌های ورزشی در ایتالیا از اواسط هفته جاری شنیده می‌شود و برخی از رسانه‌ها مدعی شده‌اند که حداکثر تا چهارم می این اتفاق رخ خواهد داد. به همین دلیل چند باشگاه ایتالیایی که بیشترین تعداد بازیکن خارجی را دارند، در ابتدای این هفته بازیکنان غیرایتالیایی‌شان که این کشور را به خاطر قرنطینه ترک کرده بودند، فراخوانده‌اند.

در حال حاضر زمان دقیقی برای از سر گرفته شدن مسابقات اعلام نشده، اما فدراسیون امیدوار است که این اتفاق در اواخر ماه می رخ دهد. تمرینات تیم‌ها اما ممکن است زودتر و تا دو هفته دیگر و پشت درهای بسته آغاز شوند.

یکی از این بازیکنان هم میرالم پیانیچ، هافبک تیم فوتبال یوونتوس است که به ایتالیا برگشت تا آماده از سر گرفتن تمرینات شود. پیانیچ اما روز گذشته در اینستاگرام خود عکسی منتشر کرد که نشان می‌دهد با هواپیمای شخصی‌اش به ایتالیا بازگشته. او در کنار عکس خود در زمان بازگشت به ایتالیا از عبارت "بازگشت به کسب و کار" استفاده کرده است.

View this post on Instagram

A post shared by Miralem Pjanić (@miralem_pjanic) on

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала